Kalandom az Avanti éteremmel

Nos hát. Ugy indult a dolog hogy május 24.-én este 9 körül rendeltem az irodából kaját netpincérből otthonra. A vissza igazoló e-mail tanulsága szerint a megrendelés be is érkezett. 22:30ra rendeltem, addig kényelmesen hazaérek bármi is van.

Olyan 22:00 körül már otthon voltam, bekapcsoltam az elektronius népbutító eszközt, majd várva vártam a mennyei mannát, de csak nem jött.
Végül éhesen elmentem aludni hajnali fél 2 körül.

Másnap beértem irodába és egy csunya belaszó levelet irtam netpincér ügyfél szolgáltára, amit szószerint idézek a hitelesség kedvéért.


"Az allul idézett levél tanulsága szerint a rendelésem feldolgozásra került.
Azonban a tetves futár hagyott volna éhen dögleni, ugyanis éjjel 1ig vártam
hogy esteleg odatéved ha már merészeltem rendelni..."

És utánna beidéztem a rendelést igazoló levelet.
2 óra múlva jött egy aranyos válasz erre, ami igy hangzott:


"Kedves Zsolt!
Levelét követően felvettük a kapcsolatot az étterem tulajdonosával, aki
nagyon sajnálja a történteket. Ígéretet kaptunk arra, hogy felveszi Önnel
telefonon a kapcsolatot, hogy tisztázhassák a problémát. Amennyiben ez 24
órán belül nem történne meg, kérjük, jelezze ügyfélszolgálatunknak, hogy
további lépéseket tehessünk.
A NetPincér a választás lehetőségét nyújtja. Amennyiben nem volt elégedett
az Avanti Étteremmel, kérjük, próbálja ki más partnereink kínálatát is.
Ígérjük, nem fog csalódni.
Reméljük, az eset nem szegte kedvét az Internetes rendeléstől, és továbbra
is vendégeink között üdvözölhetjük."

Ezek után, 20 perccel csörgött a telefonom, és az Avanti étterem üzletvezetője hívott sűrűn elnézést kért, meghívott ebédelni, söt felajanlotta, hogy a következö rendelésem ingyen lesz, vagy ahogy akarom. Mondtam neki, hogy csak elégtételt szerettem volna kapni, és hogy értékelem ezt az bánásmódot.
Mondta, hogy náluk nem jelent meg a rendelés, és hogy ezt hogy sajnálják stb. És hogy ha legközelebb rendelek hivatkozzak rá, stb.

Majd este ugy gondoltam mégis csak rendelek, ezért kinéztem valami 2 féle salátát, és egy édes olasz vörösbort. Olyan 2 és fél rongy értékben. Kommentbe beleirtam, hogy a bort elfogadom elégtételnek a többit kifizetem.
Megérkezett a futár pontosan, amikorra rendeltem, és a számla végösszege át volt huzva.
Mondta hogy fizetve van. Elmosolyodtam, elvettem töle amit hozott, elmagyaráztam röviden hogy mi történt, és kikisértem 🙂

Korrekt eljárás volt.
Avanti, Avanti!

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöljük.