Vodafone nonszensz sokadik alkalommal

A történet előzménye, hogy egy flottába tartozik a telefon előfizetésem, és ez jár némi előnnyel, és elég sok hátránnyal. Mint például agyatlanul küldik a számlát, nem tudok online ügyintézni, nem kapok e-mail-t, sms-t, semmit a számláimról. Így maximum abból veszem észre, hogy nem tudok telefonálni, és akkor 1751-et felhívom és elárulják mennyivel lógok, ezt is aranyos 70 forintért alkalmanként.

Most okosan november 13.-án kértem egyenleg információt. Akkor azt mondták, hogy még nincs lejárt számlám, és 286 forint az egyenlegem. Tökjó. Azt hittem, hogy túlfizetésem van, és nyugiban voltam.
Erre kiderült, november 21.-én csütörtökön, hogy lejárt a tartozásom, és hogy ők most kikapcsolják az előfizetésem. Bárhogy nézem, 8 nappal korábban még nem volt tartozásom, ekkor pedig már kikapcsolnak. A slusszpoén akkor jött, amikor felfedeztem, hogy nem tudok netezni, sem telefonálni, akkor most így hirtelen befizettem az állítólagos tartozásom. Megkaptam az smst, hogy akkor újra telefonálhatok. Majd ezután 3 órával kaptam meg az sms-t arról, hogy számlatartozás miatt lekorlátozták a kimenő hívásaimat. Ez mégis micsoda?

No és, azért, hogy ne mondhassa senki, hogy kamuzok, íme az aznapi smsek, mint ultimate bizonyítékok:

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöljük.