Gidófalvi over

Balutól kaptam ezt a cikket ma:

A nyíregyházi Gidófalvi Attila (48) Közép-Európa legeredményesebb Amway-forgalmazója. Létrehozott egy csaknem egymillió termékforgalmazóból álló csoportot, amely évente körülbelül 300 millió dollár forgalmat bonyolít. A multi most mégis kirúgta, és még jutalékot sem fizet neki. A magyar Amway indoka: a férfi megszegte a szabályokat.

Forrás: Blikk

Egy picit azért felröhögtem. 8 évig csinálhatta az ügyleteit, és intézhette a saját módján az üzletét, de csak bebukott. Nem hal éhen, mert már az unokái is jól élnének ebből a pénzből, amit eddig kaptak. Az a baj, hogy már korábban is történt ilyen vele. Nem véletlenül váltak szét a Network21 és Diamond Alliance útjai. Az ok akkor is a zéró tolerancia volt. Vagyis, az a szabályozás amely szerint nem lehet olyan országban dolgozni, amelyben nincs Amway leányvállalat. Attilának ez sikerült Ukrajnában és Oroszországban biztosan, Szerbiában és Horvátországban pedig csak feltételezhetően. Úgy érzem nem véletlenül az övé volt, az első horvát gyémánt…

A történet másik része viszont az, hogy ez a kizárás csak az anyaországból érinti, a többi országban még megmaradnak az üzletei, és valójában innét jött a bevételei nagy része, a magyar üzlet apró pénz volt neki. Ami még szép az egészben, hogy a Diamond Alliancenek sem tagja már. Levették a weboldalról, eltávolítottak minden rá vonatkozó dolgot, és design elemet.

Ez összefüggésben áll a cég tavaly meghírdetett politikájával, mi szerint keményen fogják venni a szabályok betartását. Egy korábbi rövid írásomra utalnék a témában.

“Gidófalvi over” bejegyzéshez 1 308 hozzászólás

  1. Peter | 2011 06 26

    „Mlm vándorlás: Azt írod ez normális…”
    Látom, ez neked nem megy. Amit írsz, biztosan megtörtént, de ez hol cáfolja a normalitást? A Tesco vásárlói is átpártolnak az Auchanhoz meg vissza. A Pepsi rajongók a Coca colához. Az alkalmazottakkal is előfordul, még a vezető beosztásban levőkkel is. Meg az élet bármely területén. Miért érzed, hogy ez valami negatív dolgot jelent az MLM-re?

    „adolf= kóas adolf aki átment nu skin be, vagy ott a gidó tessék amway ből flp be, stb.”
    Ettől még az FLP köszöni, jól van; az Amway köszöni, jól van stb. Mégcsak Gidófalvi felső vonala sem bukott sokat anyagilag, de ebbe nem akarok belemenni, a topik elején ki lett tárgyalva.

    „válság téma: ” Abban a formában, ahogy idézed, éppen bele is lehet kötni, de megfogalmazás kérdése csak, hogy mondod el azt a nyilvánvaló dolgot, hogy nem a gazdasági helyzet a lényeg, hanem ahogy te reagálsz rá.

    „kiyosaki: nem tudom miért akarják sokan az mlm et úgy mint az egyetlen lehetőséget megoldásnak,”
    Ezt meg honnan szedted? Kiyosaki nem írta sehol, hogy az MLM lenne az egyetlen lehetőség. Ő maga nem is MLM-ből gazdagodott meg, de ehhez el kéne olvasnod a műveit, legalább az első kettőt. Én viszont nem emiatt ajánlottam neked, hanem az általad felvetett, de a témába nem illő kérdésed miatt (lásd fenn). Ebben a két könyvében az MLM-et épphogy csak megemlíti.

    „amway 21 (sic): Én 1db embert ismerek aki még köze van amway hez…”
    és ennek az inaktív embernek a véleményére alapozod a sajátod. Mindez rendben addig, amíg ezt egynél kevesebb másik emberrel osztod meg.
    Július 17 Syma csarnok: láthatsz több embert is, akik csinálják. Lemérheted, hogy éppen fellendülőben van vagy leszállóágban.

    „mlm nyugat: azért nem megy nyugaton, mert …”
    Megy nyugaton (ahogy keleten, északon és délen is megy).

    „én sokkal több szétment családot láttam mlm be”
    Én meg láttam szétment családokat MLM-en kívül is. Meg olyan családokat is, akiket az MLM üzletük mentett meg. Ebből önmagában még semmi nem következik. Ha fikázni akarod az MLM-et, akkor persze minden kudarcot rá lehet fogni.

    Filmes hasonlatod ott sántít, hogy az itteni történetekben nem az MLM üzletek voltak csapodárok. Annyiban viszont igaz, hogy ha ma kezdenék MLM vállalkozásba, biztosan nem olyan vezetőhöz csatlakoznék, aki MLM-ről MLM-re vándorol (egyébként sem olyanhoz csatlakoztam, csak akkor ez nem volt tudatos).

    „Átlag mlm tag ra nem igaz, hogy gondtalan élet.”
    …ahogy az átlag nem MLM tagra sem. Megintcsak egy olyan állítás, amiből nem következik semmi.
    Az átlagsportoló nem olimpiai bajnok. Az átlag hegymászó nem mászik 8000-es csúcsot. Az átlagorvos nem klinikai főorvos. Az átlagügyvéd nem sztárügyvéd. Az átlag közgazdász nem bankigazgató.

    „Van aki megpróbál több mlm céget, de mondok példát élő példa:”
    Nagyszerű ilyen példák vannak dögivel. Visszakanyarodunk a korábbiakhoz. Attól még, hogy emberek különböző MLM-ek égisze alatt mindenféle hülyeségeket csinálnak, az MLM üzleti modell nem lesz rossz.

    „…már senki se akar újszülöttekkel szenvedni…”
    Kivéve, akiknek céljuk van. Mi az, hogy senki? Akinek bármilyen célja van, sok szeretettel várjuk.

    „Nekem nem az mlm zavar félreérted”
    Ez nem csoda. Már ne haragudj, de nyelvileg annyira igénytelenül fogalmazol, hogy komoly kihívás kibogarászni a mondandódat.
    Mindenesetre egy MLM-ről (azon belül is elsősorban Amway, FLP, Gidófalvi) szóló topikban tettél fel kérdéseket, amelyek inkább kérdésnek álcázott állítások voltak. Nem megyek újra végig rajtuk, de számomra egyértelműen az MLM-ről írtál negatív dolgokat.
    A fitneszes példád jó. Vannak termékek, amelyek egyszer csak felkapottak lesznek, amjd kimennek a divatból, de ettől még a fitnesznek marad piaca. MLM cégek is vannak ilyenek, amelyek hirtelen eltűnnek, de ettől még az MLM üzleti modell jó.
    A taxis példád is jó. Működő piac, aminek van természetes kilengése. Ha nem akarják szabályozni, akkor van egy szint, ami nagyjából reális (lehet, hogy ez a 3000 – nem értek hozzá), de ettől még nem fixen 3000 taxi van, hanem hol több, hol kevesebb. Vannak, akik abbahagyják, mások most kezdik. Vannak, akik céget váltanak. Mások saját taxis céget alapítanak. Itt is van fluktuáció, de a taxis piac köszöni szépen működik. Ugyanígy van a komolyabb MLM cégekkel. Az Amway-jel biztosan.

  2. Kedves Böbe!
    A világ fejlettebb felén kamarai tagság kell a hálózatépítéshez, és ugyan olyan szakma mint bármelyik másik. A hagyományos vállalkozások csak a saját bevételüket fogják megoldani, nem az alkalmazottak érdekeit nézik. Az MLM a pénz nagy részét visszaáramoltatják a gazdaságba, mert szétosztják a szorgalmasak között. A hagyományosnál viszont ha nől a bevétel, azt nem béremelésre, hanem a tulaj gazdagodására, vagy nagyobb lábon élésére, több pénzköltésre fordítódik, ami rendszerint külföldiek kezébe áramlik. vesz belőle, pl. BMW-ét, külföldön nyaral, vagy elkölti egy multi kezében lévő boltban, vagy bankba viszi, ami szintén külföldiek kezében van. Böbe, igen is az MLM megoldás a munkahely teremtésében, és ezzel tisztában vannak a nyugati politikusok. Ettől függetlenül még valóban több pénz folyik a hagyományos vállalkozásban, kereskedelemben. Éppen ezért óriási felelősség, terjeszteni az MLM vállalkozást, annak értékrendjével együtt, persze önkéntes alapon. Éppen ezért óriási lehetőség rejlik még benne, hiszen a piac és a gazdaság újrafelosztása történik, egyre több cég értékesít MLM-en keresztül, mert ha az emberek kezébe adunk egy érdekeltséget, egy vállalkozás, szabadság lehetőségét, az sokkal többet ér, mint ha csak másnak hordja a hasznot, vagy másnak lekötve, más hasznáért dolgozik. Persze itt is vannak tisztességes, és kevésbé tisztességes MLM üzletek, mint ahogy a hagyományosban is vannak. Érdemes megkeresed az interneten Bill Clinton MLM-ről kifejtett véleményét. De Angela Merkel, és még többen is kifejtették az MLM-el szembeni pozitív véleményüket, és megköszönték, hogy a nehézségek árán, (pl. mint amilyen a te hozzáállásod is) vannak kitartó emberek, akik ébren tartják az emberekben az álmaikat, egy működő lehetőséget adnak a kezükbe nagy befektetés nélkül, segítik őket, és építik ezt az üzletet. Ettől függetlenül lehet, hogy a te alkalmazottaid nem építenek MLM üzletet, de ez nem azt jelenti, hogy az MLM nem működik, vagy nem jó, vagy hogy elégedettek a munkahelyükkel, vagy a bérükkel. Azt jelenti, hogy kevésbé bátrak, lustábbak, vagy rossz információval, vagy kevés információval, rossz tapasztalatokkal rendelkeznek. Gondolom nem fél milliót keresnek, és korlátozva van, hogy legfeljebb mennyit vagy hajlandó nekik kifizetni. Az MLM-ben nincs felső határ! Azt te csak hiszed, hogy jól meg vannak fizetve! Próbálj meg belőle megélni! A munkahelyi álbiztonság nem egyenlő a szabad élettel! Olvasd el Robert Kiyosaki könyveit, kezd a Gazdag papa szegény papa című könyvvel!

  3. Péter! Az MLm ma is működő vállalkozás! Bizony, növekszik az MLM gazdaságban elfoglalt szerepe! Igaz, hogy nem lesz belőle mindenki nagy vezető. De az lehet bárki, ha a kellő munkát elvégzi! A 90-es években nem volt általánosan leterjedt a mobil telefon,internet, közösségi oldalak, és nem hozta futár házhoz a csomagot. Az FLP-ben kell lennie saját forgalmadnak, hogy pénzt kapjál. Amway nem köti ehhez. Ettől függetlenül, hogy meg tudd tanítani az embereket forgalmazásra, neked is jól kell csinálnod, De ha beteg leszel, vagy szabadságolod magad, attól még a pénzt a saját magad által felépített jogvédett piacodból áramlik a számládra! A hagyományos vállalkozások közül hány % lesz sikeres? Ott is csak pár % ma már!

  4. Az MLM vándorokból soha nem lesz igazán sikeres, csak ha megállapodnak. Ezt dr. Telkes József Ki mer gazdag lenni? című könyvében is kifejti. Nyugaton sokkal magasabb az MLM-ezők, és az MLM gazdasági aránya4 Mert onnét indult! De ott is növekszik ez az arány!

  5. Attilát azért zárták ki az Amway-ből, mivel az egész keleti régió alatta volt már, és az új amwayes tulajdonosok attól féltek, hogy leszakítja azt a részt és új MLM céget alapít, ennyi a történet, minden más csak mellébeszélés

  6. Új tulajdonosok? 🙂
    A tulajdonosi körben lévő generáció váltásnak pedig sokkal régebbre nyúlik, mint Gidó megjelenése.

    Egyébként, a világon voltak/vannak Attiláénál sokkal nagyobb üzletek is,
    ott mégsem tartottak az elszakítástól? Furcsán hangzik ez így elsőre.

  7. Kedves barátom, hidd el, hogy így történt, a világon az ő üzletében volt a legtöbb ember, ezért kapott díszdoktori diplomát is. És ha józanul gondolkodunk, a cégnek nem tök mind1 mikor kezd el dolgozni? A cégnek ugyanakkora profitja van így is meg úgy is, ha hamarabb kezdett el dolgozni, mielőtt megjelent a cég az adott piacon, ha nem

  8. Azért ez nem egészen így van.
    Csak abba gondolj bele, hogy Jim Dornan alatt mekkora üzeletek vannak, hány országon tartoznak alá emberek milliói.

    Vagy pl. Skip & Susan Ross, aki alatt öszpontosul az Amway csoportok 2/3-ad része.

    Ezektől az emberektől nem vették el az üzletet, csak jajj szegény Attilától. Ugyan már.

  9. Maistro | 2011 07 29 | érvelésével az egyik baj az, amire DjZoNe rámutatott.

    A másik baj, hogy nem igaz az állítás. Gidófalvy szponzorának az üzletében legalább eggyel több ember volt, mint Gidófalvyéban, és így tovább.
    Annyi igaz, hogy ő üzlete volt a legmagasabb szinten (Korona) a Magyarországon regisztrált Amway termékforgalmazók közűl, és valószínűleg (bár egyáltalán nem biztos) a legnagyobb jövedelme is neki volt.

    A fő probléma Maistro érvével kapcsolatban viszont az, hogy ellentbmondásban van az Amway marketingtervével. Azt a pénzt, amit nem fizetnek ki Gidófalvynak, kifizetik más termékforgalmazóknak. Egy vasat sem tart meg belőle Rich de Vos, de Gárdus Péter sem.

    A Gidófalvyval való szerződésbontásnak a közvetlen következménye a forgalom kisebb visszaesése. elveszítették ugyanis Gidófalvyék személyes forgalmát, meg akik az ö közvetlen vagy közvetett hatásukra ténykedő emberek forgalmának egy részét. Ez, persze, arányosan csökkentette a kifizetett pénzeket, de a nyereségüket is. Csak éppen úgy találták, hogy Gidófalvy nagyobb kárt okozott a cégnek a szabályok megsértésével, mint amekkora nyereséget neki köszönhetnek. Erre lehet azt mondani, hogy rosszul látták. Lehet azt mondani, hogy mocskos dolog, amit csináltak. Én nem gondolom, hogy úgy lenne, de érdeklődve olvasom az érveket.
    Egy logikai nonszensszel azonban nem lehet mit kezdeni. Kb olyan, mintha azzal jönne valaki, hogy ez az egész egy piramis 🙂

  10. Egyébként jövedelem szempontból Gidófalvi már gyémánt korában is kiemelkedő volt. Akkoriban ő volt a világon legjobban kereső gyémánt, állítólag.

    Bár, nem hiszem el, hogy olyan helyeken, mint pl dél-korea, ahol egy platina üzletben van kb 10 ember, 2-3.000 személyes ponttal, nem lehet olyan üzletet építeni ami jövedelmezőbb, mint egy kelet-európai országban ahol sok a tag és kevés az egyénre jutó pontérték.

  11. Biztosan lehet. Elég sok gyémánt van a világon, és elég sokan minősültek Gidó után. Egy gyémánt jövedelmét egyébként nem befolyásolja, hogy a platinája 10 emberrel vagy 200-zal vagy egyedül csinálta meg a 10.000 pontot az adott hónapban. Sok mindenen múlik, de azon pont nem, de szerintem ezt te pontosan tudod. 🙂

  12. Ez így nem teljesen igaz 🙂

    Gondolj csak pl a gyöngy bónuszra, ami ugye minden platina forgalmának 1%-a, ami felmegy a szponzor vonalon egészen az első gyöngyig.
    Plusz ugye a gyémánt bónusz még plusz 1% ezen felül.

    Szóval, ha valaki úgy platina, hogy neki is van egy platina lába és mellé a 4000 pont csoportból, akkor ugye a gyöngybónusz felfelé a duplája.
    Vagy a másik, amikor két platina láb és a 2000 csoport pont, akkor mindhármuk után megy fel a gyöngybónusz 🙂

  13. Pontosan. A gyöngybónusz számítása a „sokminden egyébbe” tartozik bele, nem a darabszámba. A struktúrán természetesen sok múlik.

  14. Helló

    Szerintem rengeteg olyan ember lehet akiről nem is tudják, hogy mekkora király, mert mondjuk nem futtatja magát. Gidó ál pl a trükk ,hogy csinál egy saját lerakatot és máris más a pont hatása, mert keres olyan helyeket ahol, nincs raktár netán, így megint más, a Flp be is tudtommal úgy lett nagy menő, hogy olyan helyeken van ahol katonai rendszer van, vagyis, ha azt mondják meg kell venni megveszik, vagy olyan helyekre megy ahol ércbánya tulajok vannak, és egyéb, Nem fura, hogy csak róla tudni, hogy szegényt jaj kitették amway-ból?

    Flp be mutogatott valakit egy szinpadon, hogy ukránoknál a csaj 30 nap alatt lett manager, ami kb 6millás forgalom, ott ahol a havi kereset 1000pénz ami 23-32ft/fb azaz 32.000ft os fizetésekről beszélünk, gondolom tolonganak a 7000ft os gél ért.

    Az is jó mikor folyton a vagyonnal fényezi magát, amit az ő alatt behozott emberek csináltak , és nem ő egymaga,

    Az , hogy mindegy mikor kezd valaki egy adott cégnél bele, az is amolyan ámítás, mert ha igaz lenne, miért inkább vándorolnak új cégekbe tovább, és miért nincs csomó Gidó???

    Sok régi mlm cég előnye a hátránya is: pl, hogy lehet hogy pl Flp már ilyen tőke erős meg stabil 34 éves cég ,de pont ez a hátránya is, mert az újabb cégek látják mik a hibái és folyton olyan marketingen agyalnak amik gyorsabbak egyszerűbbek, és nem kell hozzá havi zárás miatt félni, hogy elbukod a jutalékod , meg nem kell hozzájuk bt kft se, több marad zsebedbe adózásilag is, nincs akkora havi elvárás, stb.

    a sima mlm nek most azért a mátrix rendszerek kicsit odavernek, mert pont hogy egyszerűbb gyorsabb költségileg havilag kevesebb, nem kell cég hozzá nincs havi zárás, nem bukod jutalékod ha az embereid nem dolgoznak de te a saját munkád megtetted, gondold el csinálsz 1 pontot de embereid a 4 pont ból csak 2-3 at máris 1-2 pontnyit ami 60-130.000ft máris vásárolhatod meg magad valaki nevére, hogy a jutalékod ne bukd el, Elhiszi bárki, hogy havonta bárki valóban saját használatra vásárol 60-600.000ft ért saját aktivitásnyi árut? gondolom mind inkább keres rá embert ,hogy még az is ingyenbe legyen.

    Szerintem manapság a mlm cégek száma eléri azt ,hogy megölik a piacot egymás elött, mert cégek száma nő lakosság nem nő igazán, pénzük se nagyon van, így lm ről mlm re vándorolnak ha a lekvárt nem vitte senki akkor majd viszi a újabb cégét vackát, ha az se akkor Co kvótával fizettet be 250-400-1200 eurókat, amig van rá „birka” ha az is megáll akkor máris tovább áll újabb hasonlóba. mlm körtánc. olyan szinten van mint a körmösök, gsm bolt , szolik ,hogy annyit nyitottak orrvérzésig, hogy megölik a saját piacukat. Dolgozni már senki se akar csak eladni illetve találni madarakat akik kitermelik neki ő pénzét. Ahogy a tőzsdecápa 2 be van: sok sok lufik amik sorra pukkannak ki, mert nem termelésből van pénz ,hanem csak szolgáltatásból semmi termelés. De kiváncsi lennék ha a termelők melósok nem csinálnának kenyerek kocsikat stb, akkor mit csinálna a sok elkényelmesedett dolgozni nem akaro, mert az már nem menő, csak manager lenni mások munkájából.

    És hogy visszaesett forgalom 30-50% ot máris mennek új cégekbe , mert ott még elsők közt lehetnek , míg egy 20-30 éves cégről azért szinte a lakosság nagy része hallott így odamész valakihez hogy amway flp stb, válasz: lerágott csont, lassú marketing, sok meló és bizonytalan mikor lesz belőle pénzed stb.

    De azok akik még elején kezdték dicsérik ,mert nekik van még annyi emberük ,hogy nem csökkent annyit, de az újakat még etetik ,hogy ő is lehet király még, de ahogy én látom mégse működik, hisz rengeteg manager és magasabb is már csak szinten tart és agyal mely cégbe kezdjen bele, mert az emberei mennek át az újakba ahol már elején kereshet és még új.

  15. Helló

    Azért Gidónál sok más is van ,pl: ahol épít az katonai életűek azaz azt mondják venni kell valamit akkor veszik, meg ugye tyumen meg hasonló helyeken érc bányások vannak, másik, hogy csinál lerakatot és máris más a helyzet, Fura dolog pl, hogy a Flp be elvileg nem raktározhatnál terméket asszem, de ő meg előadásokon mondja hogy van kis irodája és oda lehet menni vásárolni tőle, nem fura? Szerintem hasonló volt amway ba is, meg flp be egy ukrán embere csaj, 1 hónap alatt lett manager ami olyan 6 milla forgalom, ott ahol havi 1000 rivnya a kereset ami olyan 32.000ft, abból biztos tömegek tülekednek a 7000ft os gélért, mikor az árak kinn is emelkednek de a pénzek nem, van egy srác cégnél kis fejes kinn ő keres 2000 rivnyát, ami olyan 70.000 ft.

    Tuti bevásárolt dolgok ezek mind,kíváncsi lennék mennyi pénzt ölt bele, hogy másokon át felfelé vásárolja magát.

    Másik ,hogy tuti van nála jobb is akiről nem nagyon tudnak mert nem játsza eszét bentley meg hasonlóval mint egy kis király. Meg szerintem inkább azok az embereken múlott amway ba is aki alatta volt mert ha ők nem tudnak embert vinni, lehet sehol se lenne ekkora király.

    De a gyémánt is hamar lecsenghet, mert mi van ha emberei elkezdenek új cégekbe vándorolni, Egy mlm cég be sincs stabil tuti kereset, olyan mint egy tőzsde, lehet ma keresel havi 2 millát de jön egy új cég amibe nem kell vállalkozás se havi zárás nincs, se hasonló nehezítés ,és nem csak magadra vagy utalva.

    A mátrixosoknak ez a előnye, hogy se cég nem kell hozzá, se havi zárás nincs, és ugyebár fentről kaphatsz esetleg embert, mert ott nem vagy magadra hagyva utalva, hanem ott csoportos inkább.

    sima mlm be, szponzorod addig segít amig nem vagy neki nyűg , mert ugye mind szeretné ha emberi nem zavargatnák hanem lapátolnák neki a pénzt.

    Tudok olyan flp s vezetőt aki direkt legalsó szinten tartotta emberét mert több % ot kapott utána úgy , vagy aki lecseszte embereit hogy el akart érni szintet vagy valami ösztönzőt de vagy épp lemaradt vagy valami volt és azért nyavajgott.

  16. Én a legutolsó hozzászóláshoz írnék pár szót!

    Úgy látom nincs fogalmad arról, hogyan működik ez az üzlet ( FLP) ugyanis sok téves, és hibás dolgot írsz le. Én részletesen ismerem a marketing tervet, és a 8 %-os szinten vagyok fél év alatt ( ha mond ez valamit), és a lényeg, hogy annak nincs semmi értelme, ha valaki az alsóbb szinten tartson embereket, mert nagyobb százalékot kap. Bár ez így szó szerint igaz, hogy nagyobb százalékot kap, de azon az adott szinten az kevesebb jutalékot jelent a felette álló igazgatónak, mintha a kevesebb százalékot kapná, magasabb szintről, mivel magasabb szinten, már sokkal több a forgalmad, és annak a kisebb százaléka pénzben neki több! Ez remélem érthető. Az FLP-ben pont az az igazságos, hogy pont akkor keresel jól , ha az alattad lévők is jól keresnek!
    Az is butaság, hogy lerágott csont ! tulajdonképpen mi? az egészség? kérdezz meg erről olyat, akinek az FLP segített meggyógyulni!

  17. Heló Szilvi. nem tudom mióta ismered a céget és a cégen belül kiket, de én ismerek elég sok vezetőt managert meg kisebbet is,de akkor erre mit mondasz:

    Flp nyílt nap 2011.07.23 Varga Róbert elmondta, hogy 600.000 tag van akit újra lehetne indítani, kb 1 millió kártya van kinn ha abból 600.000 aki nem is vásárol nem is csinál semmit akkor elmondhatjuk,hogy ők szintekhez beléptetett be dobozolt kártyázottak, akik vagy sose csinálták csak nevükre vásároltak vagy nem is ment nekik.

    Másik kijelentése , hogy meg lehet keresni embereket a 600.000 et magyarul elindul a ki tudja más embereit ellopni játék. Ez tény. mert tudok olyan vezetőkről akik más nem aktív elvihető embereit gyűjtögetik . Ha te manager vagy bruttó 45.000 körül kapsz 1db bedobozolt ember után kb. de gondolom szerinted ez se így van, De az hogy alsó szinten tartotta hidd el igaz mert szájából hallottam ,hogy mondta neki jobban emgéri mert több % ot kap utána és a ndp s nek még nem kell havi 4-12 pontokért küszködnie.

    Akkor mond meg miért tünt el csomó ember flp ből más új cégekbe? Rózsahegyi , bíró, adolf, smitcz ani, szekér, greksa, stb sorolhatnám még a manager vagy kisiebb szintűeket, vagy ne mis beszélve , hogy a flp tagok jó része vagy köztudottan vagy titkolva :unaico, botanoo, monavie, kyani, rain, acn, emgoldex, asuante,freedomrocks be vanak? Biztos nem igaz, menj el mindnek egy ilyen nagyobb rendezvényére és meglátod , hogy csomó flp s ismerős arcot látsz majd, De gondolom szerinted ez se igaz majd.

    És szerinted ha annyira megy Adolf miért lépett le? de ne a 100 milla meg hasonló mesét írd, meg a többiek is miért hagyták ott? rózsahegyi stb? Nem butaság, hisz saját szájukból hallom ,hogy csak próbálnak szintet tartani és harcolni , hogy az embereik ne menjenek át a új cégekbe, mert akkor a jutalékuk sajátjuk csökken és ettől félnek.

    Hagyuk már ez ta gidó féle szöveget , hogy az egészségre mondasz nemet? ezek már amway 21 es betanított szövegek,

    Akkor miért van hogy csomó flp s már más bináris cégekbe dolgozgat?

    Hasonlítsd már össze a 2 mlm felépítési marketinget segítek:

    flp: hagyományos szélesség 3 mélységes, 4edik emberből nincs direkt lóvéd, havi zárás van havi sajt1 pont mellé embereidet kell rugdosnod, hogy 2-12 pont oldaltartást megvegyék, azért, hogy a te jutalékod megkapd.
    Ugyebár ha neked van 1 pontod de alattad embereknek nincs összesen mondjuk3 pont akkor buktad a te jutalékod, ha nem akarod akkor valaki nevére saját zsebből kell megvedd, Kell hozzá egyéni-bt-kft számlázz kell tudd hogy a sajátra vettet elszámoltasd mint bemutatóra elhasznált mert különben adózhatsz utána mint természetbeni juttatás miatt. kell rakás ember, hogy fixen vásároljanak minden hónapba de jóval a havi zárás elött még, kb 30 ember kell kis vásárlásokkal csak a te saját aktivitásodhoz, mutass nekem olyan managereket aki saját használatra vesznek 4-12 pontért árut, nagy része a saját vásárlást is nem tagok rendeléséből oldja meg, másik ,hogy milyen már, hogy szlovénból rendelgetnek árut,

    Mond meg miért van , hogy csomó nagy név már nem igazán hoz új managereket, hogy szerb részen vannak csak mert ott még új a dolog szinte,

    Bináris leírása: Nincs se egyéni se bt se kft ami kéne hozzá, kártyára utal 16% szja van csak rá , nincs havi zárás , nincs szélesség pont,nincs mélység 3mint flp be, nem vagy magadra utalva, rra értem flp be csak akit te hozol azok lehetnek alattad, a szponzid 1 embert se rak alád aki ő ismerőse, Binárisba meg csak lefelé épitkezhet ezzel segít azoknak akik alá berakta, így érdekelt a últra mélységbe is, Csak 1 szer kell minősülnöd elején 2db emberrel. havi kiadásos átlag 30.000ft összesen akkor is ha 5milliót keresel , nem nő a bevétellel a havi aktivitás összege .

    Tudok olyat aki egyik cégbe binárisba 2 év alatt 150.000 eurót keresett , hol keresel te Flp be 2 év alatt ennyit? 50 millió ról beszélünk, egy éves 1500cc s keres havi 1-1.5 milla közt 12 év után. Másik érv, hogy flp 14 éve itt van és már ismeri fél világ szóval nem újdonság , míg egy új binárisba te elsők közt lehetsz , lehet csak 2 évig megy de 2 év alatt keresel annyit mint egy havi 300.000 et kereső manager 166 hónap alatt, 13 év.

    Te melyiket választanád? 13 év alatt keresni 50 millát vagy 2 év alatt, ??? Szerintem a 2 évet mondanád, hacsak nem vagy mega milliomos és a pénz nem számít neked. Tudod nem csak az aloe létezik van már millió sok féle olyan növény gyümölcs ami akár ugyanazt tudja ,és lehet olcsóbban és nem is kell hozzá mlm se. Tudod mi a különbség pl egy webtervező és mlm közt? Hogy amíg te weboldalakat csinálod saját magad csak a megrendeléstől függ a bevételed, MLM be meg csak másokra vagy utalva, ha ők nem termelnek vagy kilépnek abba hagyák a te pénzed szépen csökken ,sokan ezért is hagyák abba sorba. Nem akarnak hónapról hónapra harcolni azért hogy a jutalékuk meglegyen, Ismerem a nem ott van a fókusz szöveget is, ez csak duma, meg a kifelé rózsaszín álom marketing szöveget is.
    Tudod ha igaz lenne nem ilyen lenne a minősültek száma és szintje, hol a sok manager?

    kérdés: legyen mondjuk 5000 aktív tag ennyien nem képesek havonta termelni sok managert??? miért is nem? talán mert már nem megy úgy? mert a valós létező válság miatt tudom flp nél sosincs válság de ezt érdekes mind azok mondják akik első 5 évbe léptek be. Nem tudom miért kell embereket ferrári meg gidó féle nagyzolással etetni, mikor Gidó tuti nem véletlen tették ki a amway ből.

    Számold ki mennyit kereshetsz egy flp ből úgy hogy nyakadba egy bt kft adózása számla trükközése kiadás bevétel téren máris adó csalás is szóba jöhetne, és a binárisba ahol számlára kapod és külföldi jövedelem adózod a 16% át és kész nincs bt kft nyakadba se havi zárás stb.

  18. Elnézést a félig OFF hozzászólásért

    Peter | 2011 08 04 | Válasz:
    Magam részéről gondoltam rá, hogy válaszolok az iménti hozzászólásodra, de nem látom értelmét.

    Tartalmilag nem sok újdonságot írsz. Korábbi 7 terjedelmes hozzászólásod mondanivalójá 90%-ban ugyanaz volt. Különösebben nem motivál, hogy kiprovokáljak belőled egy nyolcadik változatot ugyanarra.

    Ennél azonban nagyobb baj, hogy ami mondanivalód van, azt is rohadt nehéz kibogarászni belőle. Nyelvileg roppant igénytelenek az írásaid, olvasásuk fizikai fájdalmat okoz, ha az ember meg szeretné érteni. A mérhetetlen mennyiségű helyesírási hibád szinte csak hab a tortán, bár pikírten megdicsérhetnélek, hogy ebben a 3 szavasban nem felejtetted el kitenni a vesszőt.

    Ne érts félre, nem vadászok rá, hogy helyesírási hibát találjak, ez a te hozzászólásaidban amúgy sem lenne kihívás. Egyszerűen elvárható lenne annyi tisztelet a blog többi olvasója felé, hogy ha megfogalmazol egy mondatot, akkor utólag visszaolvasod, hogy mit írtál, és elgondolkozol, hogy tényleg azt akartad-e írni. Utólag, elküldés előtt meg mégegyszer olvassd vissza.

    Emellett logikailag sem építed fel, amit írsz. Nem áll össze, hogy melyik állítását, következtetését vitatod annak, akinek az írására reagálsz, te mit állítasz, mik az érveid. Ha egy állításod cáfolják, nem mutatsz rá, miért hibás a cáfolat, de nem is visszakozol. Egy maszlagnak tűnik az egész
    .
    Válaszolt neked DJZone, Balázs, szilvi22 és én is. Ettől még nem láttunk álláspontodban sem elmozdulást, sem új érveket. Embereld meg magad, és akkor lesz értelme reagálni a mondandódra.

    OFF vége

  19. Az hogy hogyan írok mit foglalkozol vele?
    mi vagy te valami nyelv tanár?
    ez blog vagy mi főleg hogy ingyenes wp motor , ha ti akkora isten mlm esek vagytok, miért nem fussa saját weboldalra bloggal?

    Ha nem teszek vesszőt,.,”.,3 akkor mi van? olvasni attól még lehetne tudni tőle.

    Arraa is kiváncsi lennék ,hogy tudtok e gidó kirugásáról valós infót vagy ilyen városi legendán agyaltok?

    szilvike: lehet elég sokkal hallok látok mlm ről ,azt látom ,hogy a flp eléggé szarakodik itt, mert 600.000 inaktív van 1millió ből, az neked mit jelent? meg hogy elindulhat megint egymás emberei átlopkodása, tiszta fer üzlet mondhatom.

    meg amikor a sándorka körbe küld magyarázkodó emailt, hogy nem lefokozták ááá.

    a cég fele már rég 4 éve más újabb mlm be van vagy kilépve belőle vagy titokba mint befektető szöveggel,

    a sima lejárt szélesség 3 mélység mlm már lehalódik, mert nehéz és lassú és macerás átláthatatlan 1000 oldal marketing leirás és jogi része.

    mire elmondod valakinek , hogy miknek mi a feltétele, hogy trüközzél a számlával adó miatt ,hogy a saját terméket el kell irni mintha bemutatóra ment el mind, csupa csalás.

    fogadok ha lenne most a flp tagoknál apeh ellenőrzés meglepődnének ,hogy mekkora mennyiséget vásárolnak és folyton alig van haszon ,és hektó szám megy a elirás bemutatóra termékileg, ha kéne hozzá bizonylat róla, gázba lennének.

    de egy próbát megérne, hogy Nav utána nézzen .

    természet beni juttatás adózásának elkerülése csalással.

    tuti lecsökkenne a mennyiség vásárlásoknál, sőt akik nevére menne ka fal vásárlások is, apeh megnézné ,hogy fussa e nekik ilyen áron termékre. lenne meglepődés tuti.

    lehet el beszélgetek egy apeh ismerőssel hagy kapjon jutalmat a felderítésért.

    meg minden mlm egy kényszerített vásárlásról szól, muszály havi x ért venni akármit hogy kapj jutalékot, ha jól tudom ez tilos pszáf szerint.

  20. Péter, ha még nem tűnt volna fel ez az ÉN személyes oldalam, ahol szól pár bejegyzés az mlm-ről. Most is egy ilyet olvasol.

    Kettő, mivel én vezetem a WordPress magyarítás projektet, nyilván WP-t fogok használni és nem mást.

  21. Peter | 2011 08 05 | Válasz

    „Az hogy hogyan írok mit foglalkozol vele?”
    Egy hozzászólással feljebb te hiányoltad a posztodra adott válaszokat. Leírtam neked, hogy miért nem válaszolok.

    „Ha nem teszek vesszőt,.,”.,3 akkor mi van? olvasni attól még lehetne tudni tőle.”
    Ha csak annyi lett volna a baj, akkor valóban lehetne. Igénytelen nyelvhasználat. Sokkal zavaróbb a helyesírási hibáknál.

    Részemről a kérdés lezárva. Ha érdekes témáról értelmes dolgokat írsz érthetően, akkor fogok reagálni az írásaidra, és gondolom, nem egyedül én vagyok így vele. Ha az eddigit folytatod, a topikgazda dolga, hogy mit csinál veled.

  22. ez valami elit blog? Jézusom ,hogy nektek micsoda óriási problémáitok vannak.

    itt osszátok észt gidó rol ,azt fogadok, mind városi legendákat hallottatok róla azt máris értetek hozzá.

    azt csinál amit akar, de tudom ki csinálja a wp magyarországot amúgy.

    ha tilt innen nagy kaland , nem fogok szomorú lenni,

  23. nézek valami értelmesebb oldalt, mert úgy tünik ez valami elit blog féle, meg teli magyar tanárokkal,

    de okoska olyan blogot indits gidórol amiről tudsz is valamit valóságba és nem városi legendán alapúl, hogy mi az oka.

  24. Péterhez szólnék!

    Azért nem írtam még vissza, mert nem ez az egyetlen dolgom, hogy írogassak, a másik ok pedig az, hogy tudatlan emberekkel nem vitázok, mivel a JÓ MLM-ezők olvasnak személyiségfejlesztő könyveket, hallgatnak cd-t dvd-t, és értetlen emberekkel nem elegyednek meddő vitába.

    1. A jó vita lényege, hogy tényeket, észérveket sorakoztatunk fel a vitapartner előtt, és nem légből kapott butaságokat!

    2. Ha ismernél flp-s vezetőt ( s hogy kérdésedre válaszoljak ÉN VALÓBAN ISMEREK NEM IS EGYET) akkor már birtokában lennél a valós információknak, továbbá tudnád, hogy egy úriember így nem nyilvánul meg, mint te!

    3. Gidófalvi Attilát (merthogy van neki rendes neve) az Amway nem tudta kifizetni, akkora forgalmat produkált, ezért Ő HAGYTA OTT A CÉGET, SZÓ SINCS KIRÚGÁSRÓL! Nem tudom, honnan szeded ezeket!

    4. Az Adolf (csak hogy ezzel is tisztában legyél) most a teleshop-nál dolgozik, és NEM Ő HAGYTA OTT A FOREVERT! Mivel olyan dolgokat tett, amit az üzletszabályzat tiltott !
    Őszintén! Szerinted a Teleshop jobban fizet, mint a havi 5-8 millió a Forevernél?! Ezt te sem gondolod komolyan!

    5. Képzeld, van saját weboldalunk is a párommal, még gondolkoztam is, hogy kiírom a nevét, de jobb nem konfrontálódni a magadfajtákkal, mert még találsz benne valami apró hibát, és bejelented…vagy feljelentgetsz….ki tudja( bár nem tudnál miért)

    6. A 600.000. inaktív kártya= igaz bár csak fél éve dolgozok, de ha rákattintok, hogy első generáció, akkor azt látom, hogy van 4 olyan munkatársam, aki 1-szer vásárolt, annyi összegben, hogy tudtunk neki ingyenesen egy kártyát csinálni (mert elérte a vásárlás a 19 ezer Ft-ot), és azóta csak egy-egy termékre van szükségük, és nem 19 ezer forintnyira, így odaadjuk neki azt a termék amelyre szüksége van, és annyiért, amilyen áron ő is kapná. Ebbe hol a hókuszpók??? VAGY még egy érdekes infó számodra: 15 beregisztrált diszkontosunkból 2 nem is tudta, hogy benne volt a rendszerben! Miért? Lehet 10 éve rendelt 55 euróért, és elfelejtette, hogy akkor kapott egy kártyát is.

    6. Igazából én rendkívül sajnállak, mert az ilyen emberek, mint te, mindent negatívan látnak, és ezzel testüket, lelküket is megbetegítik! Csak negatívumokat látsz mindenben, és ettől egyre rosszabb ember leszel, az a fajta, akit senki se csíp, és mindenki kerüli a társaságát! Soha nem késő változni!

    7. És bár helyesen írtam, én nem magyar tanár vagyok, hanem biológia-kémia, de ehhez sem kell nagy intelligencia, hogy a 6 évesen tanultakat alkalmazzuk egy életen át!

    8. Bármi hergelőt írsz valószínű nem fogok visszaírni, az első részben leírtak miatt, és nem azért, mert nem tudnék válaszolni!

    9. Üdv mindenkinek!

    10. Puszi a pozitív embereknek ! , a negatívaknak meg azért, hátha jobb emberek lesznek ! 🙂

  25. 2 .es pont: ismerek elég sok vezetőt adolf tól kezdve, meg fölötte lévőt, meg vágási aranka alatt lévők közül is csomót ,soaringot is, de nem mondok neveket, de elég sokat egyikkel is fogok beszélni jövőhéten, ma is beszéltem egyikkel. ismertem szekért is , rakás sok managert és kissebbeket is.

    3, gidó kirugó papírját aki írta ismerem de mindegy.

    4. adolf nu skin ba ment át, és nem keresett évek óta annyit, utolsó fizujai 2 millió alatt voltak aminek fele barbié , de talán keress értelmes infó forrást.

    5. hidd el a forever tagok nagy % nál tudom ,hogy melyik más mlm be van és kiket vitt át oda, unaico ba is botanoo is, stb.

    6. nem kell sajnálnod, hisz azt se tudod ki lehetek, de tudod ha nem lenne igazam ,ne mondta volna ma is egy manager, hogy nem építi tovább és ő is átment csak saját magának vásárlóba ha szüksége van rá.

    7. nem azért írok ,hogy teccen neked pl,

    8.de majd fogsz hidd el.

    Amúgy mielőtt baromságokat írsz, hogy adolf mennyit keresett talán nézz utána,

    Adolfot amúgy kitették is meg el is ment de amúgy 6 hónappal elötte már érdeklődött melyik cégnek kell e ő, de gondolom szerinted ez is kamu, meg hogy nu skin ba kapott egy román vonalat az is biztos kamu. Fura nu skin kép is van róla.

    Gondolom az is kamu, hogy 600.000 embert lehet lopkodni, amit a varga robi mondott 2011.07.23 án fenn online, meg hogy meg kell keresni őket, magyarúl mások emberét lopkodni.

    Tudod ha annyira menne, nem lépett volna ki a szekér,rózsahegyiék, smitz ani, biró, adolf, burger kati, és sorolhatnám még, ugyebár a solymász czakót is kirugatták, aki sitetalk ba van, az is kamu biztos, gondolom annyira jól keresel te is meg a többi, csak áruld el miért van nem 1 soaring is titokba más mlm cégbe, meg menj el Rain, kyani, botanoo, asuante, stb nyíltakra és rájössz, hogy mennyi sok lojális van aki évek óta flp mellett más mlm be is van és csalt át flp s haverokat.

    Adolf amúgy szinte minden ő alatti embert végig hivogatott ,hogy átcsalja nu skin ba is de mindegy.

  26. szilvi22 | 2011 08 05 | Válasz

    Minden tiszteletem a véleményedért, és általában egyet is értek az általad leírtakkal, de egy dologban, a fenti 3-as pontban, tévedsz. A topik végülis erről a kérdésről szól eredetileg.

    Olyan még soha a történelem során nem fordult elő, hogy az Amway valakit ne tudott volna kifizetni. Bármekkora forgalmat is csinál valaki, az Amway marketing terv alapján minden pénzt abból fizetnek vissza, úgyhogy ilyen elméletileg sem jöhetne létre. Nincs olyan üzleti struktúra, fizikai képtelenség lenne. Ezt neked kéne a legjobban tudnod, hisz te is egy elég régi és stabilan működő MLM cég partnere vagy. A ti marketing tervetek is rendelkezik ezzel a tulajdonsággal, és az Amway-é is.

    Ráadásul abban, ahogy véget ért ez a kapcsolat, semmi olyasmi nincs, amit bármelyik félnek tagadnia kéne. Kirúgásról nem volt szó. Kirúgni alkalmazottat lehet, meg diákot az iskolából. Itt egyenrangú felek közötti szerződésbontás történt, ugyanis az Amway szerint Gidófalvy megsértett bizonyos etikai normákat. Gidófalvy nem tartotta etikátlannak a saját tevékenységét, ezért nem volt hajlandó változtatni a gyakorlatán. Az Amway cég számára viszont ez nem volt elfogadható, így szerződést kellett bontani. A szerződést az Amway bontotta fel, és ezt saját szabályzata alapján kizárólag ilyen esetben teheti meg. Ezek tények.

    Az már megitélés kérdése, hogy kinek van igaza. Tényleg etikátlan volt-e Gidó üzletépítési módszere. Tényleg szükséges volt-e ezért szerződést bontani. Gidónak nem lett volna-e bölcsebb, ha teljesíti az Amway feltételeit. Erről eltréhet az emberek véleménye. Én nem osztom meg a sajátom, mert nincs rá elég rálátásom, és nem is különösebben fontos kérdés számomra. Az Amway álláspontját feljebb olvashatod: Dodo | 2009 07 22 (az első 2009/07/22-es hozzászólás). Gidófalvyét nem ismerem, de alighanem nyomós oka volt rá, ha havi sok tízmillióért sem volt hajlandó változtatni a gyakorlatán (ennyi a jövedelme az Amwaynél egy olyan üzletnek, mint az övé).

    Neked meg sok sikert a saját vállalkozásodban, aminek sikere nem fog múlni Gidófalvyn. Ha csak nem a te csoportodban van 🙂

  27. Gidófalvit azért Rugták ki úgymond ,mert a saját kitalált oktatását és stb t csinálta ami ütközött,

    Másik ,hogy megsértett csomó szabályt, folyton.

    Gidó most infóim szerint ,flp be is nem a többiek számára kitalált szabály szerint dolgozik, mert ugyebár az flp tiltja a raktározást és hasonlót, ő meg pont azt csinálja, előbb utóbb sehol se lesz közkedvelt ő.

    Meg szerinted azért nem épít itt flp t mert annyira menne neki?

    És mit szólsz adolf hoz, tudok olyan embert akit rengetegszer hivott flp seket nu skin ba, meg volt Blife előadáson is , Tök fura, hogy a sok mega flp s lojális aki kilépett bármi módon is, mind a flp s tagokat keresi meg új céggel.

    És mit szólsz a Vargához a 600.000 es kijelentéshez és lehet mindenkit újra bevinnihez?

    Tudod mit nem értek ezen? Hogy aki 600.000 fő edig se vásárolt meg építette, szerintük megint nulláról kezdi majd más alatt?
    Én nem hiszem, Ma beszéltem egy volt Flp managerrel épp azt mondta ő is mint mások, hogy a termék jó, deeee a marketing már korszerűtlen, mert lassú, óriási a követelmény hozzá, egy 12 pontosnak 600.000ft/ hó forgalmat kell személyesen generálni, meg vállalkozás stb.

    Meg hallottam ,hogy pl a monavie ba havi aktivitás csak 30.000-50.000ft tán ami nem kötelező, és nem kel lhozzá vállakozás se, és kártyára utal ,nincs havi zárás, nincs 1-12 pontnyi aktivitás, akár mennyi embered van a havi ugyanannyi mindenkinek,

    Adolf utolsó csekkjei 2 milla alattiak voltak fele barbié,

    és tudomásom szerint semmi köze teleshop hoz se.

    Az hogy nem változtatott ,nem biztos hogy amit csinált gidó az a jó, nem hiszem, hogy bármely cégbe amibe majd flp ből is tovább megy mert tuti fog, ne szabályokat szegve csinálná, flp be az a baj, hogy sándor egyeseknek bármit enged, pl éliás árulhat a klubba terméket, mást meg emiatt kizártak, szép kis fer dolog.

    Vagy a másik hogy gyereket ne mvihetnek manager találkozóra, a család barát cég.

    stb, neked ezek nem furcsák? Vagy ha annyira menne miért vannak annyian más cégbe titokba stb.

    kiváncsi lennék valóságba kifelé hogy látod a flp t de ne ma rózsaszin kifelé marketing érdekel, mert a valóság hogy ha minősültek számát és szintjét nézem , elég karcsú még a benn lévő ki tudja milyen kevés aktiv flp stől. nem?

  28. Szilvi:

    Ha annyira szereted a Flp t, mert minden frankó stb, akkor miért rugták ki az ország igazgatót?

    és tették teljes vezetőnek Lenkey t?

    Biztos mert nagyon sok volt sándorka füle mögött a vaj.

    Én ma is beszéltem olyan flp sekkel akik már mind azt mondta, hogy manapság az emberek inkább számlákat fizetnek ki, és nem a tablettákat vesznek, és hogy már ők is próbálnak olyan cégek keresni ami könnyebb gyorsabb ,és nem lerágott csont így 14 év alatt ahol a ország igazgatót nem rugják ki stb.

  29. Amikor egy ország igazgatót „kirúgnak” mert kiderülnek dolgai, ott már fura dolgok vannak.

    kíváncsi leszek milyen hatása lesz, és visszhangja más cégek felé és a tagok felé is.

  30. Azért érdekes dolgok ezek. ne vedd támadásnak ,csak gondoltam megírom amit hallottam.

    ennyit a nagyon lojális flp s tagokról, ha csinálnék egy listát ki melyik cégbe is van és kik vannak flp sek ott alatta lenne meglepetés az tuti.

  31. Gido csak nyert hogy elment az Amwaytol , legutobbi keresete allitollag havi 30 millio volt az flp vel, nem tudom igaz vagy sem ezt hallottam.

  32. Helló

    nem elment hanem elküldték szabály szegések miatt.
    tudom ki írta a kilépő papírját-

    a berkics keres 20 körül ,gidó meg szokás szerint amit ahogy csinál az ,hogy minden cégbe kerüli ki a szabályokat. pl flp be nem lehetne 2 pontnál több
    termék , ő meg érdekes mód saját otthoni irodát és lerakatot csinál pl oroszoknál.

    kíváncsi leszek mikor reked meg, mert ugyebár flp is 33 éves kb, itthon 14 éves . és egy bizonyos idő elteltével, akár mit teszel nem tudsz csodát csinálni hosszú távon. mert ha menne akkor nem menne sok flp soaring titokba botanoo, kyani, acn, monavie, stb.

    gidót is látták nikken rendezvényen.

    lemerem fogadni, hogy neki is van más nevén más cégbe érdekeltsége.

  33. Péter, barátom, melyik országigazgatót rúgták ki az FLP-ből???

  34. Az MLM tényleg egy jó dolog de amíg az ember felküzdi magát a sikerig addig bizony vért izzad. Arról már nem is beszélve, hogy teljes embert kíván, amely sok esetben a magánélet rovására is mehet. Mert hiába ér el az ember egy szintet, azt meg is kell tartani.

    Amway témához nem nagyon tudok hozzászólni ahhoz nem értek. Félinformációm vannak arról, hogy itt 21% -os csoportot kell felépíteni és ha azt az ember felépítette akkor élete végig jár érte valami pénz. Igaz ezzel kapcsolatosan egy kicsit szkeptikus vagyok. Mert mi van ha az ember felépít egy 21% -os csoportot de utána a felvett emberek elkezdenek amortizálódni? Pl. nem lesz rá idejük, meg kedvük, meg beleunnak, stb. stb. Ügye az Amway is értékesítésből él. Már pedig ha egy 21% -os csoport lemegy a nullára akkor nem tudom, hogy az Amway hogyan tudná a csoportot létrehozót hosszú távon finanszírozni.

    Avon -nál jobban átlátom a helyzetet. Itt minden téglát precízen egymásra kell építeni és bizony a téglákkal rendszeresen foglalkozni kell. Ha a tégla amortizálódik akkor bizony a ház szerkezete meglazul ezért mindig kell keresni az újabb és újabb termékekre nyitott, valamint azok értékesítésére hajlamos embereket. Nem lehetetlen felépíteni egy jól működő csapatot de nagyon sok munkába kerül és nagyon jó emberismeret szükséges ehhez a feladathoz.

  35. Avon | 2011 10 21 | Válasz

    Igen, a hálózatépítés a magánélet rovására mehet, de ez a legtöbb vállalkozással vagy akár alkalmazotti léttel is így van. A pincérnek éppúgy be kell mennie másnap dolgozni, ha meg akar élni, mint a bankigazgatónak, a taxisofőrnek vagy a kutyakozmetikusnak. A N21 egyik különlegessége egyébként az az a rengeteg emberi kapcsolatokról szóló könyv CD, illetve az a tapsztalat, amit az emberek megosztanak egymással, ami rengeteg család életébe hozott pozitív változást.

    Természetesen az Amway s havonta létrejött forgalom alapján fizet. A passzív jövedelem nem abból jön, hogy fölviszel egy csoportot egy hónapban 21%-ra, hanem hogy segítesz embereknek olyan szintű vezetővé válni, hogy a munka egyre nagyobb részét maguk is el tudják végezni. Az igazi cél, hogy nálad jobb embereket találj.

    Elhiszem, hogy az Avonnál is sok munka, mint mindenhol máshol. A kérdés, hogy ezt jó vagy rossz dolognak tartod. Én speciel örülök neki.

    Az Avonról úgy tudtam, hogy nem MLM cég. Mit jelent nálatok a csapatépítés?

  36. Miért nem lehet még nem nyitott piacon árulni és ez mit jelent pontosan hogy még nem nyitott piac?

  37. Azt jelenti, hogy nincs hivatalos értékesítés az országban, vagyis nem létezik az adott országban az adott cégnek ott leányvállalata.

    Nyilván azért nem lehet, mert ez üzleti elvekbe ütközik, másrészt, amíg nincs háttér támogatás az ellátó cég részéről, addig az adott országban nem tudsz dolgozni hivatalosan, nincs logisztika, és a termékek sincsenek bevizsgálva.

  38. Nem kirugták lefokozták mileszt.

    tudod amikor ő megteheti hogy kivételezik haverjaival hogy van akinek megengedi hogy bio boltba árulja, meg éliásnak, hogy klub ba árulja mást meg emiatt kitiltanak, az elég érdekes részre hajlásos .

    Tudod ha annyira menne még a flp miért van csomó soaring is : kyani, acn, wellstar ba?meg arany meg botanoo ausante ba??

    főleg hogy vittek oda magukal más flp seket , unaico ba is freedomrock ba i.

    egyszer menj el másik cégek nyiltjra, meglepődsz, hogy ott látsz cspmó lojálisnak mesélt flp managert.

    és nem az a baj hogy más cégbe van, de akkor ne kamuzzák a lojalitást, meg mikor csaltak át magukahoz másik cégbe flp st meg más voalbelit is.

    tudok olyan soaring ról aki fél hogy kiderül hogy invitált más vonalbelit pl freedomrock és unaico ba, mert kizárhatják érte,

    én lenkey helyébe akitől kiderül ,hogy úh cégekbe van és vitt át embert mindkettőt kizárnám főleg a magas vezetőknek hogy fog fájni havi 1-1.5 milla kiesés? meg a égés mindenki előtt?

  39. Már oda jutott az mlm, hogy már minden kamu termékes dolgot is ilyen binárisba csavarnak. lásd arany , meg botanoo.

    amway meg tök jó, mert én 1 embert ha tudok aki még bene van de ő is pihenteti 1 éve.

    Annyi mlm féle cég került elő, hogy lassan új formát kell kitalálni, mert már szinte annyi cég próbálkozott bármi termékkel de csomó el is tünt.

    Most azért nem megy aloe se, mert a csekek fizetése fontosabb mint aloet veni mert za hűdejó.

    Lemerem fogadni, ha elmennél vidékre és igazi permet nélküli dolgokat ennél ,meg rendes húst mindent , nem kéne drága pénzért ezeket a vackokat venni.

    Főleg azért mert mindel csak az amcsi cégeket töltöd meg pénzel.

    ott megtermeli a vackot kreál hozzá mlm et rátesz az árra emiatt, és örülj hogy hú de jó lehetőség.

    csak egy felvetés, itthon gél kb 6500ft és ebből ossztanak jutalékot mennyi lehet a valós ára, de ezenfelül usa ba a gél 16 usd és abból is még ban jutalék 16 usd kb 3200ft és ezen már rajta az mlm jutalék meg minden más.

    Kérdem én mennyi lehet a aloe valós ára akkor??? pláne a bio aloe amit dizel traktorral aratnak.

    fogsz valami vackot csinálsz hozzá nagy marketing fogást mlm el és isteníted, és az amcsi tulaj király belőle, mert megint keleten mindent el tud adni.

    Szerinted miért van, hogy nyugaton ahol rendes pénzeket keresnek miért szarnak az mlm re? annyit keres havonta melójával mint te itthon talán a sok éves felépített mlm be, és mindennap parázhatsz hogy embereid mikor lépnek le.

    mlm legnagyobb baja, hogy nem a saját munkádtól függ a pénzed, simán olyan mint egy sima cég, te dolgoztatod embereid hogy neked legyen pénzed, és ezt úgy adod elő hogy neki segítesz, a túrót magadnak segítesz, hogy állandóan hajtod őket.

    Flp be ha embereid ne mcsinálják meg a 12 pontot akor buktad a havi jutalékod,

    hó végi zárási para, mindenkit hivogatnak hogy vegyél valamit mert szükséged van rá, a túrót neked van szükséged a ő pénzükre minden hónapba.

    Ne mondja nekem senki, hogy managerek havi szinten 1 pont 60.000 ért használnak bármit , arra is keresnek embert hogy a saját 1 pontot is másokkal fizettessék ki.

  40. Az avon mennyire legális, hogy megy a számlaadás a termékekről és a pénzkereset hogy van lepapirozva?

  41. Igen, mivel Max Schwarz James egyetlen elérhető felsővonala Európában, akivel nem rúgta össze a port 🙂

  42. Az egyik ismerősöm tíz éve folyamatosan aktív a Schwarz szervezetbe, azonban soha egyetlen Schwarz rendezvényen nem látta Jamest,pedig az ismerősöm minden rendezvényen ott van.Azonban Max Schwarz szokott előadásokat tartani a Diamond Alliance szervezetnél! Érdekes. Ugyanis az elmúlt 10. évben Vágyi Jenő James egyáltalán nem volt előadó a Schwarz szervezet rendezvényein. Állítólag Max Schwarz szokott menni a Diamond Alliance rendezvényére előadást tartani 2-3 évente egyszer. Érdekes együttműködés. Milák Hajnalka smaragd pedig a csapatával együtt ott hagyta a Diamond Alliance szervezetet és a Schwarz szervezetben dolgoznak. Ezért kérdeztem rá az egyűttműködésre,mert nem úgy tűnik mintha egy úton haladnának. A rendezvények és a képzés is teljesen külön van a Schwarz szervezetnek és a Diamond Alliancének. Én már nem vagyok benne az üzletbe. Az Amagram esetleg írt erről mostanában valamit?

  43. Magyarországon Milák Hajnalka smaragd és csapata, valamint egyéb orosz és ukrán vonalak is teljesen otthagyták a Vágyi féle Diamond Alliancét és csoportok mentek át onnan a Schwarz szervezetbe.

  44. Például a Milák Hajnalka féle dolgot hivatalosan is bejelentették a Schwarz rendezvényen és az ismerősöm szerint a fenti smaragd szokott előadásokat tartani a Schwarz infocentrumokon és nyílt marketingeken. Azonban Ő és csapata minden kapcsolatot megszakított Jamessel!

  45. „Igen, mivel Max Schwarz James egyetlen elérhető felsővonala Európában, akivel nem rúgta össze a port” Tudomásom szerint Európában Jamesnek kettő felső vonala van: Hans Nusshold és a felette fosters szponzorként lévő Max Schwarz.

  46. Nincs ebben semmi meglepő. Jameséknek saját rendszerük van, ami Network21 alapokon működik, amely nagyban különbözik a Schwarz rendszertől, ezért nem járnak Schwarz rendezvényekre.

    Másrészt, az Amagram nem foglalkozik a különböző képzési rendszerek belügyeivel, ezek pedig azok.

  47. Emlékezetem szerint ha valaki komolyabb minősítést ér el az az Amagramban megjelenik. Ilyenkor az illető gyémántok, dupla gyémántok szoktak hivatkozni a felső vonalra az Amagramban: Pl: „Köszönetet mondunk koronás követ felső vonalunknak” stb. Tudomásom szerint Vágyi Jenő James dupla gyémánt lett és ezért gondoltam,hogy ennek az új minősítésnek köszönhetően utalt rá az Amagram hogy Max Schwarzzal van valamilyen együttműködése. Dehát ha az Amagram nem írt róla akkor nem írt róla.

A hozzászólások jelenleg nem engedélyezettek ezen a részen.