Egy ügyféllel kétszer kell kurvasokat foglalkozni.
Először amikor jön, aztán amikor megy…
No mindegy, nem értem őket.
Amikor kell a szolgáltatás, akkor nagyon tudnak hivgatni, amikor probélma van, akkor is. De amikor fizetni kellene, akkor valahogy, mindig lapulnak, nem értem én ezt…
Aztán, amikor a nem fizetés miatt mondjuk véletlenül egy kék képernyő fogadja, akkor megint megy a telefonálgatás. Mondjuk egy ilyen képernyő:
eszembe jutottál.
lehet, hogy csak a közelgő november miatt?
mindegy, „játék” vagy mi a szösz, valami hasonlót egyszer régen olvastám már errefelé, max nekifogsz mégegyszer…
mint az ügyfelekhez :)))))
na jónapot
Már írom is 🙂
Hehe, mi is csinaltunk mar ilyet nem egyszer.
Utana erdekes, hogy hihetetlenul rovid ido alatt at szokott kerulni a domain egy masik serverre es az A rekordot is egybol atrakjak…
Viszont utana felhiv minket mindig az uj szolgaltato, hogy jol lattak hogy az volt a gond h nem fizettek? 😉 Aztan ki tudja hogy mi lesz a sorsa a kedves ugyfelnek… de nem is erdekel onnantol kezdve.