Balutól kaptam ezt a cikket ma:
A nyíregyházi Gidófalvi Attila (48) Közép-Európa legeredményesebb Amway-forgalmazója. Létrehozott egy csaknem egymillió termékforgalmazóból álló csoportot, amely évente körülbelül 300 millió dollár forgalmat bonyolít. A multi most mégis kirúgta, és még jutalékot sem fizet neki. A magyar Amway indoka: a férfi megszegte a szabályokat.
Forrás: Blikk
Egy picit azért felröhögtem. 8 évig csinálhatta az ügyleteit, és intézhette a saját módján az üzletét, de csak bebukott. Nem hal éhen, mert már az unokái is jól élnének ebből a pénzből, amit eddig kaptak. Az a baj, hogy már korábban is történt ilyen vele. Nem véletlenül váltak szét a Network21 és Diamond Alliance útjai. Az ok akkor is a zéró tolerancia volt. Vagyis, az a szabályozás amely szerint nem lehet olyan országban dolgozni, amelyben nincs Amway leányvállalat. Attilának ez sikerült Ukrajnában és Oroszországban biztosan, Szerbiában és Horvátországban pedig csak feltételezhetően. Úgy érzem nem véletlenül az övé volt, az első horvát gyémánt…
A történet másik része viszont az, hogy ez a kizárás csak az anyaországból érinti, a többi országban még megmaradnak az üzletei, és valójában innét jött a bevételei nagy része, a magyar üzlet apró pénz volt neki. Ami még szép az egészben, hogy a Diamond Alliancenek sem tagja már. Levették a weboldalról, eltávolítottak minden rá vonatkozó dolgot, és design elemet.
Ez összefüggésben áll a cég tavaly meghírdetett politikájával, mi szerint keményen fogják venni a szabályok betartását. Egy korábbi rövid írásomra utalnék a témában.
A kínai MLM cégről egyébként ezt találtam: http://www.youtube.com/watch?v=2la3NiN3MyA
Péter! Ha az Amway, FLP. vagy éppen a Tiens termékei segítenek embereknek egészségük megőrzésében akkor ez miért gond? Ha te beteg vagy akkor jobban szeretsz olyan gyógyszereket szedni amik egy csomó mellékhatásuk van?
„maga az mlm is kezd elavúlni, másik hogy mivel már minden cég online igy minek a sok felesleges mlm haszonleső a cég és vevő közé?” Ilyen alapon azt is kérdezhetnéd, hogy minek vannak nagykereskedők és kiskereskedők a cég és vevő között a hagyományos kereskedelemben? Miért nem vásárol minden ember online minek a Tesco, vagy minek a kisbolt?
Úgy látom a kínai Tens MLM cég is követi az amerikai Amway és FLP példáját és a sikeres vezetőket a kínaiak is elviszik jutalom utazásokra. Egyébként tudomásom szerint az Amway volt az első olyan MLM cég amely jutalom utazásokkal motiválta a sikeres hálózatépítőket. Amikor az Amway bement Kínába, akkor a kínaiak látták, hogy az MLM működik és az Amway sikerén felbuzdulva megalapították a kínai MLM céget a Tienst: http://www.youtube.com/watch?v=FljfPvmwtmw
manapság már nem muszály nagyker hisz a gyártók direktbe elérhetők és olcsóbbak akár tetőcserép téren is.
flp termékei drága, hisz ha nem lenne az akkor miért esik folyamatosan a forgalom? Egyre többtől hallom, hogy már belefáradtak és elegük a hónapról hónapra kiszámíthatatlan pénzekért harcolni ami 80% a nem is ő tülök függ.
egyik manager ismerősnek pl január ba 0 jutaléka lett annyira jól megy, egy romániai meg 50% ot esett a pénze .
milyen rossz hogy sose tudod abba a hónapba lesz a e jutalékod és mennyi,
legtöbben ezért is vannak csomó másik cégbe ,hogy a kiesést abból pótolni, de vannak már akik pl elért szinten megálltak soaringként és azt mondták már 1-2 éve hogy nem keresnek új embert, mert már kinlódás.
szerintem ezekbe a 14-30 éves cégekbe aki most lép be már nem sokra jut csak a morzsák , hisz ennyi sok cég miatt már elég minimális a lehetséges emberke szabadon még.
a jutalom utazás is érdekes ,hisz kitermelted árát.
elég sok embertől tudom, hogy a flp cuccai nem olcsó és elég sok manager körüli emberke is lecsökkentette ritkitotta vásárlást, mert most van sokkal fontosabb hogy ki tudja fizetni számláit.
az hogy dohányoznak??? hagy költse már arra amire ő szeretné, ne kelljen már mindenkire rá erőltetni hogy vásároljon drága jutalékos cuccokat.
Péter! Az Amway, az FLP a Tiens és a többi MLM rendszer is működik. forgalom visszaesés pedig nem csak az MLM-ben van. A magyar államtól mit várhatsz? A Gazdasági Miniszter szerint meg lehet élni 47. ezer forintból. Az embereknek el kell kezdeniük az öngondoskodást akár MLM-el akár más dolgokkal! Te gyakran emlegeted az FLP-ét mint negatív példát. Én személyes tapasztalatból annyit tudok írni, hogy az FLP termékei jók! Az MLM -ben pedig vannak sikerek is az Amway az FLP a Nuskin a Tiens stb működödnek és az emberek ha meg vannak ezekkel a termékkel elégedve akkor vásárolják őket. Egy MLM sikertörténet: http://www.youtube.com/watch?v=eJ7EAsRjjLM&feature=related
A videón látható Tiens sikertörténet csak egy pozitív példa. Láthatsz ilyet az FLP-ben és az Amway-ben is. A Tiens videót azért tettem be mert abban a hálózatban soha nem voltam benne és így nem lehet az mondani, hogy elfogult vagyok a céggel!
” ne kelljen már mindenkire rá erőltetni hogy vásároljon drága jutalékos cuccokat.” Én például soha nem azét vettem Amway és FLP termékeket mert valaki rá erőltetett.
„egyik manager ismerősnek pl január ba 0 jutaléka lett annyira jól megy, egy romániai meg 50% ot esett a pénze”
Igen, a „managerbetegség” elég nagy probléma. Az FLP-ben mindenki annyit keres, amennyit dolgozik. Ha egy managernek 0 Ft a jutaléka, akkor nyilván 0 Ft forgalmat produkált. Ebben nincs semmi furcsa, ez egy hagyományos bolt esetében is így van. Ha nincs forgalom, nincs haszon. De akkor mivel töltötte a „munkaidejét”?
Heló
dolgozott ,csak annyira lecsökkent a vásárlása, hogy nem érte el a kötelező 4pontnyi saját vásárlást, ami 2-250.000ft/hó legalább.
Meg akik alatta vannak ő nekik is lecsökkent a pénzük de nagyon ,mert az emberek csökkentik a nem létfontos kiadásukat és ezt láthatod mlm cégek forgalmán.
Már csak azok lelkesek inkább akiknek még van akkora tábora ,hogy még csökkenve is megérje, de a kisebb szinten lévők bármely cégbe a vesztesek, mert náluk csapódik le érezhetően a csökkenés.
Én nekem az a érzésem ,hogy a majd legújabb mlm cégek nagyon átalakúlnak felépítésbe és területileg is.
szerintem lassan elérünk oda, hogy szimpla jutalékos lesz ahol a generált forgalom lesz a mérce és kiveszik a sok betegséget belőlük.
Szerintem ez a kötelező vásároltatás a jutalékért dolog csökken majd, azon cégeknél ahol a termék olyan amire széles körben van szükség és é emiatt veszik és eltünne végre a vásárolj hogy kapj jutalékot dolog.
Érdekes lenne pl egy coca cola nál ha a területi aki hozott új boltot kéne vegyen 1 raklap colát havonta , hogy az adott bolt utáni jutalékot megkapja.
de itt van az is ,hogy ha olyan a terméked amit amúgy megvennél lásd kaja tesco stb, azok meg azért nem csinálnak belőle mlm et, mert csak sokkal drágább lenne az áru a rárakodott jutalék összegei miatt.
Másik, hogy egyre több termék van ami simán tudja azt a minőséget amit pl amway mosószer vagy aloe, vagy a többi.
szerintem egy német mosószer vagy pl a mosógolyó sokkal jobb.
főleg hogy a mosógolyó nem ártalmas és nem csinál több 100-1000 liternyi víz szennyezést.
Szerintem legtöbb mlm nek ez a baja, hogy van simán megfelelője mlm mentesen .
Érdekes ,hogy pl egy német kb keres annyit mint egy manager flp be, úgy, hogy fizetése nem mások munkájától függ,, hanem saját munkájától.
Mlm manapság már mivel rengeteg cég van ekkora országra így egyre inkább csökken a kereseti lehetőségek száma összege.
Mivel eloszlik a cégek közt a létszám.
Mivel nem a termékek lesznek 1000 szer jobbak hanem a új csoda marketing tervekel trinális, bináris, meg ki tudja mi vel csalják a népet, hogy ebbe a cégbe eladni se kell meg elég 0.5 ember és dől a lé.
Ez is érdekes, hogy aloe után a 20 másik cég ami mind gyümilevet árul meg még 2-3 terméket csodálkoznak, hogy 3 évnél többet nem élnek meg ,mert nem is újdonság már.
A 90-es években a TV forgatott az MLM-ről egy dokumentum filmet a Vágy Mosópora címmel. A film elején Kovács Gábor smaragd beszél aki jelenleg is aktív! Azonban összességében a média eléggé egyoldalúan mutatja be az MLM üzletágat szerintem: http://videa.hu/videok/film-animacio/a-vagy-mosopora-dokumentumfilm-E8H26nnLTct1OtnT
„dolgozott ,csak annyira lecsökkent a vásárlása, hogy nem érte el a kötelező 4pontnyi saját vásárlást, ami 2-250.000ft/hó legalább.” Ezt én is hátránynak tartom az FLP-ben,mert ha nem ér el valaki egy bizonyos személyes forgalmat akkor nem kapja meg a csoport forgalom után a jutalékot. Azonban az FLP termékeket nagyon jónak tartom és a termékek miatt vagyok benne a rendszerbe.
Vannak MLM cégek ahol nem írnak elő kötelező személyes forgalmat ahhoz, hogy megkapja valaki a csoport forgalom utáni jutalékot. Persze aki aktív az valamennyi személyes forgalmat mindig csinál.
Az FLP-ben a saját (névre történő) vásárlás minimálisan 1 pont (50-60E) kell hogy legyen, nem 4. A másik 3 lehet ugyan saját, de alapvetően a disztribútorok pontja. Ha dolgozol, aktív vagy, akkor ez nem okozhat problémát.
Béla! Mit jelent FLP-s terminológiában az, hogy „disztribútor”?
Béla! Én nem akarom bántani az FLP-ét,mert a terméket nagyon jónak tartom, azonban sajnos azért nem kapott több aktív és szorgalmas ember a csoport forgalom után jutalékot,mert nem tudta megcsinálni a személyes forgalmat! Állandóan rá vannak kényszerítve a folyamatos eladásra ahhoz, hogy jutalékot kapjanak, míg vannak olyan MLM hálózatok amelyek nagyrészt fogyasztói hálózatként működnek és főleg saját maguknak vásárolnak termékeket, persze ha akarnak eladhatnak is.Azonban a csoport utáni forgalom kifizetése nincs nagy mértékű személyes forgalomhoz kötve.
A Disztribútor az az akinek van törzsvásárlói kártyája és vásárol vele. Plusz ha akar akkor további vásárlókat kereshet.
Olvasd el az üzletpolitikát benne van minden. A foreverliving.com-on fent van.
„Azonban a csoport utáni forgalom kifizetése nincs nagy mértékű személyes forgalomhoz kötve.”
Ez lehet jó is meg rossz is. Azért jó, mert nincs vele annyi meló. Viszont azért rossz, mert baromi kicsi lesz a forgalom.
Pl ha már havi 40e forintnyi vásárlás elég ahhoz, hogy aktív legyél akkor semmi nem fog arra ösztönözni, hogy jóval többet csinálj. És az esetek nagy részében nem is csinálnak többet az emberek.
Vagyis hiába lesz valaki egy manager szintű ember más hálózatban az ott jóval kevesebbet fog keresni, mivel jóval kisebb lesz a forgalom is.
Az emberek ne „kényszerből” vásároljanak hanem azért mert adott termékre szükségük van. Ha egy MLM cég magas személyes forgalomhoz köti azt, hogy kap e jutalékot a csoportforgalom után akkor a termékforgalmazó kapkodva próbál eladni és eladni. Nekem szimpatikusabbak azok az MLM.-rendszerek amelyek inkább fogyasztó hálózatként működnek és a tagság főleg csak saját magának vásárol és esetleg ellátnak 4-5 törzsvevőt és nincs ez az „eladási kényszer” ahhoz, hogy valaki a csoportja után pénzt kapjon! Én tisztelem és nagyra értékelem az FLP céget és termékeik is magas színvonalóak! Azonban azonban egyre többen fáradnak bele az eladásokba és nem tudják az elvárt személyes forgalmat produkálni és e miatt nem kapnak a csoport forgalom miatt pénzt.
Sikeres FLP tagok is erre panaszkodnak és ezért mennek át más hálózatokba. Az én helyzetem egyszerűbb, én ugyanis csak a termékek miatt vagyok benne az FLP-be,mert a termékekkel nagyon meg vagyok elégedve.
„Vagyis hiába lesz valaki egy manager szintű ember más hálózatban az ott jóval kevesebbet fog keresni, mivel jóval kisebb lesz a forgalom is.” Sajnos nagy FLP hálózatokat felépítő emberek sokszor nem kapnak semmit a csoport forgalmuk után mert nem tudják a magas személyes forgalmat teljesíteni.
„llaszlo | 2012 03 05 |”
Épp elolvashatnám az üzletpolitikát, de nincs sok kedvem hozzá. Egy kifejezés megértéséhez talán fölösleges sok oldalas szabályzaton átrágnia magát az embernek. Itt a fórumon vannak FLP-sek, akik jártasak benne. Feltételeztem, hogy meg tudja valaki magyarázni közérthetően a fogalmat.
Mindenesetre Béla márcus 3-i (az én fenti hozzászólásom előtti) hsz-e még nem teljesen érthető. Hogy kell összejönnie a 4 pontnak?
Gidófalvi:http://www.youtube.com/watch?v=sSMu8o7v-fg&feature=related
Ha valaki tisztességesen csinálja a munkát akkor nem kell kapkodni. Nálunk nincs gond a forgalommal. De nem is úgy értük el az eredményt, hogy 50%-ban a saját érdemünk és a másik 50% meg a csapaté.
Van sok manager akik úgy lettek managerek, hogy bizony a saját teljesítményük akár 50 pont is volt a 120-ból. Az ilyen ne csodálkozzon, hogy ha vissza esik a forgalom meg minden.
Ha az üzlet úgy lett felépítve, hogy vannak törzsvásárlók akkor ezzel nincs gond. Eleve a családi forgalom több, mint 1.5-2cc nálunk. Ebben benne vannak a nagyszülők is. Senkit nem kényszerítünk arra, hogy vásároljon.
Ehhez a 1.5-2cc-hez már nem olyan nehéz összeszedni a másik 2-2.5-et. Főleg ha normálisan felépített hálózat van és nincsenek elhanyagolva a vásárlók sem.
Vajon miért van, hogy vannak csoportok ahol nincs gond ezzel és vannak ahol igen? Meg lehet nézni a vezetőket, hogy milyen emberek. Akik korrektek ott nem is lesz gond soha. Aki meg simlizik meg csak a pozícióra megy az más tészta.
Disztribútor: Minden olyan ember aki regisztrálva van és van kódja/törzsvásárlói kártyája. Ha nem épít hálózatot akkor őt hívjuk törzsvásárlónak.
4cc: 1 pont kell a saját kóddal és 3 további a többi disztribútortól. De lehet 4 a saját kártyán is. A lényeg, hogy 1-nek minimum lenni kell a saját kódon és a vezetői bónuszhoz kell az össz 4cc forgalom/hó.
Alakul, de még mindig nem tiszta.
Vannak olyanok is egy hálózatban, akiknek nincs törzsvásárlói kártyájuk? Például egy menedzser az nem disztribútor is egyben?
„Vannak olyanok is egy hálózatban, akiknek nincs törzsvásárlói kártyájuk?”
Nincs.
Például egy menedzser az nem disztribútor is egyben? Igen az. Mindenki disztribútor csak nem mindenki épít hálózatot ahogy ezt korábban írtam.
Akkor ha jól értem a disztribútor szó FLP-specifikus értelmezése az, amit köznyelven helytelenül úgy mondanak, hogy „benne van az FLP-ben” 🙂
Feltételezve, hogy jól értem, a következő kérdésem a „többi disztribútor” kifejezés értelmezésére vonatkozik.
Iménti hozzászólásodban írod:
„4cc: 1 pont kell a saját kóddal és 3 további a többi disztribútortól.”
Miután vezetői bónuszról meg az általam nem ismert menedzser szintről beszéltél, amiről írod, hogy 120 pont kell hozzá a csoportodban, nem világos, hogy miért gond a 3 pont. Ha te megcsinálsz 1-et és menedzser vagy, a többi megcsinál legalább 119-et, nemhogy 3-at. Mit értek rosszul?
Nem mindegy, hogy közvetlen vagy közvetett pontokról van szó.
Tegyük fel, hogy van egy manager.
Van neki 15 disztribútora közvetlen alatta. Ebből 4 Supervisor szintű disztribútor és 8 pedig Assistant Supervisor szintű disztribútor 3 pedig Új disztribútor, (sima vásárló még nem minősült egyetlen üzleti szintre sem).
Ő maga megcsinálja a saját 1 pontját. Ebben az esetben a maradék 3 Új disztribútor vásárlásaiból kell meglenni a 3cc-nek.
Ha a manager saját részre 2cc-ért vásárol akkor a három új disztribútorból csak 2cc kell.
Nyilván ha valakinek van egy normális csapata és mondjuk 25 disztribútora az előbbi felállás szerint akkor már 13 Új disztribútorból kell meglenni a 3 pontnak.
Nagyon nem mindegy.
Vannak olyan vásárlók is akik nincsenek regisztrálva. Egy jó csoportban kevés ilyen van. Azok azok akik elég kis forgalmat generálnak és csak ritkán vásárolnak. Ezek még növelhetik a személyes pontokat.
Azoknak, akik nincsenek regisztrálva nem úgy rendelsz, hogy megrendeled saját kódod alatt és egyszerűen továbbadod nekik (árréssel vagy anélkül)?
De. Csak ezek elég elenyésző rendelések és rendszertelenek szoktak lenni. Kapok egy telefont, hogy kellene fogkrém és ha épp van itthon akkor tudok neki adni. Ha nincs akkor megvárja amíg én megkapom a következő rendelésemet amihez hozzá tudom rakni.
Nem tartunk otthon raktárkészletet csak pár termék van amit többnyire saját magunknak veszünk és ha még nincs felbontva akkor oda tudom neki adni.
Ezt csak azért kérdeztem, mert akkor az egyszerűség kedvéért hívhatjuk a személyes forgalmadnak. Minden forgalmat tekintsünk a továbbiakban úgy, hogy azé, akinek a kódján létrejött. Sem engem, sem a topik többi olvasóját, és minden bizonnyal az FLP céget sem érdekli, hogyha veszel egy C vitamint, azt te eszed meg, a nagymama, Dezső bácsi a szomszédból vagy egyszerűen elásod a betonudvaron, hátha kinő a C-vitamin fa.
Visszatérve a fővonalra. Azok körét próbálom jóldefiniálni, akik pontjai beszámítanak, amikor a te személyes pontjaidat ki kell egészíteni 4-re. Jól értem, hogy csak az úgynevezett „új disztribútorok” számítanak ilyenkor, és közűlük is kizárólag azok, akiket személyesen te szponzoráltál (azaz nem az üzlettársad üzlettársa, hanem közvetlenül hozzád csatlakozott)?
Igen jól.
Gyakorlatilag az alkalmi vásárló és az új disztribútor (legyen ÚD) között annyi a különbség, hogy az egyik regisztrálva van a másik pedig nincs és az ÚD az minimum 55EUR-ért vásárol. Az nincs megkötve, hogy milyen időközönként.
Van olyan ÚD aki csak kéthavonta rendel. Mivel nincs kikötve, hogy kötelező lenne vásárolni.
Mindaddig amíg ÚD státuszban van addig az AKTÍV KARTON PONTnak számít a szponzornak. Ez az a minimum 3cc (+1 saját)
Ha valakit nem érdekel az üzleti rész akkor az általában végleg ÚD marad. Hacsak nem kattan el valami nála és nem kezd el üzletet építeni. 🙂
Vannak ilyenek akik akár 8 év után kezdenek bele az üzletbe.
Ha valaki elhanyagolja a vásárlókat akkor kerülhet olyan helyzetbe, hogy nehezen jön össze az 1+3cc.
Lehetséges, hogy saját magamnak meg a családnak vásárolok 4cc-ért akkor nyilván nem kell még a +3cc és nem kell a vásárlókkal foglalkozni.
De ez nem egy követendő példa és nem is túl felelősségteljes magatartás.
Hosszú távon leépül az üzlet a vásárlók meg mástól fognak vásárolni vagy nem vásárolnak. Aztán ha újra rájuk talál valaki más akkor ismét vásárolnak. Nem egy ilyennel találkoztam már, aki „Óóó hát az FLP? Azt ismerem. Vásároltam is csak eltűnt az akitől vettem.”
Vissza olvasva az oldalt a Peter „nevű” emberke más oldalakra is beírkált mindenféle össze-vissza se füle se fakra írásokat. És ahogy tudjuk ő mindenkit ismer. 😀
Kibogozni sokszor lehetetlen, hogy mit is akart írni.
Azért írtam, hogy „nevű” idézőjelben, mert máshol pl Kiss János „névvel” firkálgatta a bohócságait.
Ennyire lehet őt komolyan venni. Nem tud helyesen és értelmesen írni.
A pontok szigorúan egész számok, vagy lehetnek törtek is?
Lehetséges például, hogy egy menedzsernek 1,5; az egyik ÚD-jának 2,5 személyes pontja legyen valamelyik hónapban, és a menedzser ezzel minősüljön a fent említett 4cc-s kihívásra?
(Nem érdekelnek a dolog gyakorlati nehézségei, sem a nagyszerűsége. A kérdés elméleti oldala érdekel).
Látom, hegelaci, közben sikerült definiálni a disztribútor fogalmát. 🙂
Péter hozzáértő, mindig, mindenütt, mindenhez ért, ami MLM, mindenkit ismer, főleg az FLP legmagasabb szintű vezetőit, de sosem épített üzletet.
Annyi csak a megkötés, hogy minimum 1,000 legyen a saját, személyes kódon, s összesen minimum 4,000 legyen az üzleti szintet még el nem ért disztribútorokéval együtt.
0.016cc a legolcsóbb termék. Ezzel gondolom megválaszoltam a kérdést. 🙂
[Péter szapulását szerintem függesszétek fel arra az időre, amíg nem ír. Mindenkinek úgy jobb. Ha megint ír, az más tészta.]
Igen, közben egy kollégád segített, és pontosított. Nem hagytál ki egy fontos dolgot a megfogalmazásból?
„minimum 4,000 legyen az üzleti szintet még el nem ért SAJÁT MAGA ÁLTAL KÖZVETLENÜL SZPONZORÁLT disztribútorokéval együtt.”
Ha jól értettem az eddigieket. Esetleg nem értettem jól? Beleszámítanak mások is? Esetleg a saját csoport összes ÚD-a (ez már nem tűnik túl valószínűnek).
Természetesen, mindenkinek csak a saját, közvetlenül szponzoráltak számítanak bele. Azt hittem, hogy ez alap, azért nem írtam így.
Talán még annyi, hogy a disztribútor, amíg nem éri el az első üzleti szintet, addig nem csatlakoztathat magához senkit disztribútorként, azaz, azon a közvetlen lábon ő az egyetlen ember. Amint elérte az első üzleti szintet (2 egymást követő naptári hónapon belül 2,000 pont), akkor már ő is csatlakoztathat magához másokat. Az így csatlakoztatott új disztribútorok nyilván az ő közvetlenjei lesznek, tehát a forgalmuk az ő személyes havi aktivitásába számít bele.
„Béla | 2012 03 07 ”
Te vagy nem voltál ott amikor az NDP-t bemutatták vagy félre értettél valamit. Amióta van NDP azóta már az ÚD-k is bármikor új ÚD-ket regisztrálhatnak. Feltéve, hogy leadták az első rendelésüket.
Nálunk volt aki úgy járt, hogy össz meg volt a 2cc a csoportjában, csak a saját forgalma nem érte el a 2cc-t két hónap alatt, ezért nem lett AS.
Hacsak azóta ezt nem változtatták meg megint. Mert mostanában elég sok változás volt.
Az Amwaynel jó ha van nagy személyes forgalom, azonban ez nem feltétele annak, hogy valaki kap e a csoport forgalma után jutalékot. Persze Net21 kapcsán és máshol is voltak olyan dolgok, hogy egymás alá léptették be az embereket, szélesség nem volt, csak mélység és így sok olyan ember volt aki formálisan elért szinteket, de nem kerestek szinte semmit! Bár úgy tudom, hogy ezen jelenség ellen az Amway fellépett.
Csigavér, ugye elméletileg ezt hívják Team21-nek, ami főleg a távol keleti, és óceániai régióban hódít, de nem csak az Amwaynél, amikor elkezdtem utána nézni találtam több olyan szervezet vezetőjét, aki azon a környéken átvette ez a metodológiát.
Ugyanakkor, ez egy állásfoglalás a cég részéről, hogy ismeretleneket nem lehet egymás alá léptetni, viszont egyrészt nem biztos, hogy megvalósítható, bizonyítani pedig nem lehet ha ez ellen valaki vét.
Például, ha a szponzor dolgozik valakinek a listájából, amit mondjuk HTT-n kapott, előfordul, hogy a jelölt, végül be sem lép, viszont a tőle kapott kontaktot érdekli az üzlet, akkor most neki hova kell lépnie? 🙂
Béla, és llaszlo
Köszönöm a válaszaitokat. Már csak egy kérdést szeretnék tisztázni. Pontosan minek feltétele az a bizonyos saját 1cc, illetve minek feltétele a fent részletezett 4cc. Ha ezek közül egyik vagy másik nem teljesül, milyen pénzeket kaphat meg illetve mitnem kap meg egy FLP-s hálózatépítő?
Nem az a probléma, hogy egymás alá léptetnek embereket, hanem az, hogy nem tanítják meg velük, hogy a mélység mellett a szélesség is fontos. Ezért fordult elő, hogy tömegesen értek el emberek formálisan minősítéseket, pénzt azonban alig kerestek. Az országnak azon részében ahol én élek ez tömegjelenség volt, csak az én ismeretségi körömben van hat olyan platina akik alig kerestek pénzt mert egyszerűen nem volt szélességük. Igen a Tim 21 módszerről van szó azonban ezt a szisztémát nem csak Net 21 alkalmazta, hanem a Diamond Alliance egyes vezetői is és más országokban több más szervezet is. Nem magyar sajátosság!
Csigavér,
amikor indult Európában a ez a Team21 dolog előkészítése, Ulf Månsson az egyik debreceni WES záró beszédében másfél órán át magyarázta a Team21 működését, igaz akkor még nem így hívták.
Nyilván, a módszer lényege, hogy a fő lábat ássák egyre mélyebbre, mivel felfelé mindenkinek az az érdeke, és a főláb építésében mindenki a felsővonalon érdekelt, a másodikláb építése viszont az ember személyes érdeke. Ezért kell aktívan részt venni az első láb mélyítésében, hogy a másodikban ezt megtudja csinálni, kvázi egyedül.
Az, hogy ezt a szponzorvonal nem kommunikálta, egy teljesen más kérdés, szerintem.
hegelaci | 2012 03 07 | Válasz
Nincs külön 1cc meg 3cc, csak 4cc van ami a vezetői (csoport utáni) bónusz feltétele.
A 4cc-ből pedig minimum 1cc-nek a saját forgalomnak kell lennie.
Szerintem egyszerűbb lenne ha megnéznél egy online előadást. Holnap este 8-tól vagy pénteken 8tól lesz. Az üzleti rész kb 3/4 9-től 9-ig tart.
Ha írsz egy email címet akkor elküldöm a linket.
DjZone! Nem állítom, hogy a módszer önmagában rossz lenne! Azonban bizonyos emberek rosszul csinálták.
Sokak szerint az FLP legnagyobb konkurense a Tiens lesz, bár én közelebbről nem ismerem azonban az egyik ismerős azt mondta, hogy a termékek és a marketingterv is jó. Mindenesetre több FLP-s ismerősöm átment a Tiensbe és Ők és azt mondják, hogy a termékek és a marketingterv is jobb mint az FLP-nél. Én meg vagyok elégedve az FLP termékekkel. http://www.youtube.com/watch?v=lac5VIm7DxM
Én eddig egy dolgot figyeltem meg. Attól függetlenül, hogy valaki tudta, hogy az FLP-t képviselem vagy nem tudta minden esetben az FLP-hez hasonlította a saját cégét. És minden esetben azt mondta, hogy az jobb.
És ami a lényeg, hogy minden esetben az derült ki számomra, hogy az illető nem ismeri az FLP marketing tervét. Csak fél- vagy téves információi vannak.
Ami az egyik cégnek az előnye az pont a másiknak a hátránya és fordítva.
Elgondolkodtam ezen a TIENS-en. Ha jól értem akkor bárki elérheti a legmagasabb szintet pusztán úgy, hogy csak vásárol. Mert göngyölített pontérték van. Akkor előbb utóbb mindenki 43%-os bónuszra lesz jogosult. Aztán már csak a vezetői bónusz marad. Azt még nem látom át teljesen. jó lenne egy komplett üzletpolitika magyarul.