Gidófalvi over

Balutól kaptam ezt a cikket ma:

A nyíregyházi Gidófalvi Attila (48) Közép-Európa legeredményesebb Amway-forgalmazója. Létrehozott egy csaknem egymillió termékforgalmazóból álló csoportot, amely évente körülbelül 300 millió dollár forgalmat bonyolít. A multi most mégis kirúgta, és még jutalékot sem fizet neki. A magyar Amway indoka: a férfi megszegte a szabályokat.

Forrás: Blikk

Egy picit azért felröhögtem. 8 évig csinálhatta az ügyleteit, és intézhette a saját módján az üzletét, de csak bebukott. Nem hal éhen, mert már az unokái is jól élnének ebből a pénzből, amit eddig kaptak. Az a baj, hogy már korábban is történt ilyen vele. Nem véletlenül váltak szét a Network21 és Diamond Alliance útjai. Az ok akkor is a zéró tolerancia volt. Vagyis, az a szabályozás amely szerint nem lehet olyan országban dolgozni, amelyben nincs Amway leányvállalat. Attilának ez sikerült Ukrajnában és Oroszországban biztosan, Szerbiában és Horvátországban pedig csak feltételezhetően. Úgy érzem nem véletlenül az övé volt, az első horvát gyémánt…

A történet másik része viszont az, hogy ez a kizárás csak az anyaországból érinti, a többi országban még megmaradnak az üzletei, és valójában innét jött a bevételei nagy része, a magyar üzlet apró pénz volt neki. Ami még szép az egészben, hogy a Diamond Alliancenek sem tagja már. Levették a weboldalról, eltávolítottak minden rá vonatkozó dolgot, és design elemet.

Ez összefüggésben áll a cég tavaly meghírdetett politikájával, mi szerint keményen fogják venni a szabályok betartását. Egy korábbi rövid írásomra utalnék a témában.

“Gidófalvi over” bejegyzéshez 1 308 hozzászólás

  1. ezt a rizsát annak lökd aki vevő rá, van elég hülye az országban hozzá

  2. Ákos!

    Azért kíváncsi lennék a Te értékrendszeredre és a gyerekszobádra is.
    De, vegyük úgy, hogy ez egy költői kérdés volt!!!

    A vitához, érvelésekhez szükségeltetik egy bizonyos intelligencia szint… Ami nem megy azt nem erőltetjük.

  3. Hát Ákos, Te egy igen intelligens ember lehetsz! Ha ennyire nem érdekel, miért van tele a kommentjeiddel a topic? Látszik, h semmit sem tudsz az egészről…

  4. Ákos nem több egy morcos nagy gyereknél, aki dackorszakát éli. Öröme telik abban, hogy mindenkinek gondolkodás nélkül ellent mond.
    Vannak emberek akiknek egy élet sem elég, hogy kinőjék…

  5. Nem hiszem, hogy bárkinek is joga lenne, a másik szellemi kapacitását megkérdőjelezni, anélkül, hogy személyesen ismerné.

  6. Nagy tévedés történt, amennyiben nekem címezteted a bejegyzésed. Én senkinek nem kérdőjeleztem meg a szellemi kapacitását!!!
    Kérem, hozzászólásaim újbóli, FIGYELMES átolvasását, a kritikus megjegyzések előtt!

    Megjegyzem, Ákos beszólásai/hozzászólásai alapján nem elhamarkodott a messzemenő következtetés levonása…

  7. Én a magam részéről Ákosnak köszönöm a kritikáját. És mindenkitől azt szeretném kérni, hogy foglalkozzon a saját MLM üzletével, segítse az embereket, és nyugodt szívvel legyen átlagon felüli kerestet. Ne egymást bántsuk, inkább gyújtsunk segítő kezet. Az én részemről. Go MLM, GO FOREVER. Kellemes Ünnepeket kívánok mindenkinek.

    Waldhauser László

  8. Az FLP-AMWAY vita kezd hasonlitani az MSZP-Fidesz vitára.Mindenki épitse azt az üzletet ami számára szinpatikusabb.

  9. Igazad van ami az M-betűt illeti. Azonban ez itt nem egy helyesirási óra. A TARTALOM A MONDANIVALÓ lényeg.Már annak akinek van.

  10. Szia Dodo!

    A Lyoness nem új keletű kb 2 éve van Magyarországon. A Lyoness nem MLM rendszer. Sokkal inkább mátrix rendszerben dolgoznak benne, és pozíciókat vásárolnak, azok akik pénzt is akarnak belőle. Az elképzelés ami a cég alapját képezi az nem rossz. A kérdés inkább az, hogy te akarod e csinálni vagy nem?

  11. Sziasztok!

    Nem tudja valaki, hogy mit lehet tudni a Diamond Alliance-ról. Én 1994-ben voltam Network 21 tag, nem tetszett. Jelenleg a Schwarz rendszerben dolgozom. Itt az ember a fontos. Aki nem az, az is emberséges emberré válik, aki nem, az lemorzsolódik, önként elhagyja a szervezetet. Építem magam is a kis csapatomat, már több ismerősömnek mutattam utat, adtam reményt, és keresnek is vele pénzt. A Network21-nél azt halani, hogy mivel egymás alá léptetnek minden embert, gyakran ismeretleneket is, ezért ott csak a fent lévő keres pénzt. Semmi értelme. A hitegetések után előbb-utóbb ott fogja hagyni a rendszert, aki nem keres vele. Most találkoztam ismerőssel, aki csodálkoztak, hogy nem Tihanyba, hanem az ausztriai „Álmok völgyében” Mayrhofen-ben voltam. Kiderült, ők meg Alliance Diamond-osok. Amit neten találtam róluk, hogy a Network 21-ből váltak ki. A Network 21-et meg Max Schwarz zárta ki tisztességtelen üzleti magatartás miatt. Azért mert nem egyezett a két Amway alapító emberbaráti gondolatvilágával, ami elvek alapján megalakították az Amway-t, hogy segítsenek, lehetőseget adjanak,azoknak az embereknek, akik szabadon, függetlenül szeretnének élni, maguk irányítani az életüket,és senkitől sem függeni. Sem cégtől, sem államtól. De akik nem tudnak vállalkozni, mert nincs tőkéjük, és akik nem elnyomott,kizsákmányolt munkavállalókkal, hanem szabad, nagy jövedelmű üzlettársakkal akarják felépíti fel az üzletüket, egzisztenciájukat, azoknak egy lehetőséget biztosít. Úgy tudom, hogy aí Schwarz szervezet a legnagyobb Európában. Ismerek FLP-seket, jól megvagyunk egymással. Szerintem a mi helyzetünk annyival könnyebb, hogy szélesebb a termék kínálat. Ami nincs nálunk, és szükséges, amúgy is valamelyik rendszerből vesszük, nem boltból. Ugynis amelyiknek jól kialakított rendszere van, az nem működne jó minőségű termék nélkül,ezért jobbak a bolti áruknál. Létezik Trupperware,Wellbiz,Yess plus,Flavon max,Herbalife,Herbalance,Noni,Juice plus, Neways,Pentamax,Avon,Oriflame,Zepter,Amc,Sciennet,Lyoness,brokernet,egészség plusz,Ökonet,Sunrider,California Fitness.Ezekről hallottam, és amennyire lehetett, utáuk néztem, de legjobb gyártót az Amway-t tartom. A világ gazdaságát pozitívan befolyásoló óriáscégek sorában, a 4. helyet foglalja el a világon!

  12. Jaga, ez egy picit zagyvára sikerült, hadd pontosítsak pár dolgot.

    Max Schwarz hiába alapítói koronás követ (Founder’s Crown, FAA60), nem zárhat ki senkit sehonnét. Maximum a saját képzési rendszeréből. De a Network21 sosem volt része a Scwarz Organisation-nek.

    Sőt, ha picit utánna nézel az európai gyémánt tanácsban (European Diamond Advisory Council) a Network21-et 4 család is képviseli (Trevor Lowe, Alois & Sissy Suchar, Hans & Eva Nusshold, Demetere János & Rachel ).

    Való igaz, a Diamond Alliance a Network21-ből vált ki 2001-ben, majd mivel nem volt mentoruk megkeresték Max Schwarzot, mint nagyon távoli, sosem látott felsővonalukat, és megállapodtak a két szervezet egymáshoz közelítésében.

    Nem tudom melyik a legnagyobb szervezet Európában, de nem hiszem, hogy ezen múlik. A Schwarz szervezet 30 éves, a Network21 még 20 sincs, így nem nagyon van viszonyítási alap.

    Egy viszont biztos, világ szinten a Network21 képzési rendszer a legnagyobb.

    A hálózati sturktúra technikai felépítésének pedig semmi köze nincs a korrektséghez, és az elvekhez. Ismerek olyanokat, akik ma nem lennének magas szinteken, ha nem a Team21 módszerrel dolgozik a csapatuk.

  13. Hans és Eva Nusshold 1985-ben lépett be az európai üzletbe ahól is fosters szponzoraik Max és Marianne Scwarz és nemzetközi szponzoraik a Dornan házaspár lettek. A Nusshold házaspár a Schwarz módszerrel lett dupla gyémánt Ausztriában.1989-ben létrejött a Net21. 1989-1994 között még Max és Marianne Scwarz is rendszeresen beszéltek a Net21 európai szemináriumán.1995-ben Marianne Schwarz megbetegedett és 1997.ben meghalt. Max felesége betegsége és halála miatt évekig nem vett részt az üzletben.Max Schwarz a Nusshold házaspár közvetlen fosters szponzora Európában. Max Schwarz nem zárt ki senki sehonnan. Anyagi érdeke füződik a Nusshold család sikeréhez.A Nusshold és a Schwarz családot régi barátság fűzi egymáshoz. A barátság megmaradt akkor is ha külön dolgoznak. Európa legnagyobb szervetete a Schwarz szervezet. A világ legnagyobb ,legtöbb gyémántal és Koronáskövettel rendelkező szervezete a Top4 amit főleg ázsiai vezetők hoztak létre ,de Európában is működik. Aki nem hisz nekem az olvasgassa 1991-94 közti magyar Amagramokat ami a Nusshold-Schwarz család viszonyát illeti

  14. Az egyik 1993-mas Amagram cimlapján a Nusshold házaspár szerepel. Akkor lettek Magyarországon Ügyvezető Gyémántok. A következőt irták az Amagramba saját magukról:” Európában közvetlen fosters szponzoraink: Max és Marianne Schwarz, nemzetközi felső vonalunk a Dornan házaspár”.Mivel ezt az Amagramba Nussholdék irták saját magukról ezért tévedés kizárva.Ráadásul én is hallgattam olyan kazettákat ahól is Max és Marianne Schwarz beszéltek a Nusshold szervezet rendezvényein.

  15. Szintén 1993-ban adták ki a Schwarz Sikertörténetek cimü könyvet. Ebben szines fotók vannak Hans és Eva Nussholdról, Demeter Jánosról, Vágyi Jenő Jamesről, Kárász Ceciliáról,Farkas Enikőröl,Oláh Péterröl stb. Ebben a könyvben mindannyian dicsérik Max és Marianne Schwarzot mint felső vonalukat.

  16. A foszter szponzorálásról tudtam, arról viszont nem, hogy ilyen aktívan dolgoztak együtt.

    Pedig volt a kezemben pár kilencvenes évek eleji hanganyag.

  17. Ha belegondolsz,hogy Nussholdék 1985-ben kezdték az európai üzletet Ausztriában, a Net21 1989-ben alakult Amerikában és 1991-után honosodott meg Európában logikus hogy Nussholdék nem tudtak volna a Net21-gyel kezdeni.A Schwarz család és Nusshold család szoros együttműködése 1994-ig tartott.1995-töl Max Schwarz, felesége betegsége és halála miatt évekig visszavonult az üzlettöl.Ezért kérte meg Jim Dornant mint Nussholdék nemzetközi felső vonalát vegye át ezen vonal képzését.Nem igaz,hogy Max Schwarz bárhonan is kitiltotta volna Nussholdékat.Az sem igaz,hogy Max Schwarz etikátlannak tartaná a Net21 rendszert.

  18. A Diamond Alliance szervezetről.Nem Schwarz kérte Vágyi Jenő Jamest,hogy lépjen ki a Net21-ből.Ez Vágyiék magánakciója volt. Amikor Vágyiék rájöttek,hogy nem boldogulnak egyedül megkérték Max Schwarzot tartson Náluk szemináriumot amit néhányszor megtett. A fosters vonal a következő: Max Schwarz- Hans Nusshold- Vágyi Jenő James.

  19. Azért irom le,hogy semmilyen üzleti titkot nem képez ez a dolog mert amikor elösször feltettem ide a fent információt 5 percen belül le lett innen véve.Az adatvédelmi törvények szerint ha egy cég saját maga hozz nyilvánosságra valamit az nem minősűl üzleti titoknak. Márpedig ezt a szponzorvonalat az Amway régebbi Amagramokban közölte.Mivel a cég újságjába megjelent ez nem titok.

  20. Tisztelt Szerkeztő Úr!Dodo néven válaszoltam Neked többször,de ahogy felkerülnek az irásaim öt percen belül törölve is vannak. Pedig én nem irok sem sértőt sem etikátlant.Ha nem akarod,hogy erre a fórumra irjak irdd meg nyiltan. Ezt most toti néven igyekszem feltenni. Dodo

  21. Köszönöm,hogy közölted.Igaz most minden duplán van fent.A törlés technikai hiba volt vagy szándékos?

  22. Senkinek nem töröltem semmilyen hozzászólását, csak most utólag azokat, amik duplán kerültek fel.

  23. Még csak annyit szeretnék mondani, teljesen mindegy,hogy ki melyik Amway szervezetnek a tagja. A Schwarz szervezetnek Nyugat-Európában kb 100.gyémántja van. A Clos régióban azonban a Net21 az erősebb.

  24. Köszi az info-t!

    Én 1994-ben voltam bent a Network 21-ben. Én akkor a nagy ovációkat, és a már sikert elérő embereket láttam. De szakmai dolgokat a termékekről, gondolkodásról, az én céljaimról nem hallottam. Sem olyanokat a mit a két alapító akart. Egy jó dolgot, egy szebb világot. Jövőt adni olyan embereknek, akik a kapitalista demokráciából, csak a kilátástalanságot, reménytelenséget látják. Akik igaz, hogy szólásszabadságban élnek, de nincs pénzük elhagyni lakhelyüket, fügenek a politikusok az állam, vagy a főnök tulajdonos kényétől-kedvétől. Akik nem szabad,független életet élnek, hanem kiszámíthatatlan,rizikós életet, egy olyan munkahelyen ahonnét bármelyik nap utcára kerülhetnek. Ennél még a szocializmus is jobb! Amway biztonságot, emberhez méltó anyagi jólétet akart adni, ha te ezt megosztod az ismerőseiddel. (Ehhez persze demokratikus állam kell.) Ezt én akkor nem így láttam a Network 21-ben. Nem láttam ezeket az értékeket meg,az emberséget, emberszeretetet, reményt,csak a pénz szeretetét. Fontos, de sokkal nagyobb értékeket is képvisel. Rich DeVos szavait idézva: „Segíteni másoknak segíteni ünmagukon.” A Diamond Alliance-be belépő ismerőseim eljöttek hozzánk, hogy mi miért csináljuk, és rövid időn belül miért működik nekünk. Mit láttunk meg benne, amiért ennyire szeretjük, milyen értékeket? Eljöttek Marketing tervre. Le voltak nyűgözve. Ez náluk nem ilyen mondták. Nem is ennyire részletes. Most már értik, hogy mi miért csináljuk. Azt mondták, hasonlít a Networ 21 módszereire. Én azt hallottam, hogy egymás alá raknak felső utasításra egymásnak ismeretlen embereket. Nálunk fontos, hogy az üzlettárs ismerje akivel dolgozik, és a szponzor is az üzlettársát. Az üzlettárs elfogadja őt, kövesse, megbízzon benne, hiteles legyen. De kutya kötelessége bármikor rendelkezésre állnia a szponzornak, és segíteni bármiben, bármeddig, ha az ideje engedi. Hisz ő ígérte meg az elején, hogy gyere velem eme csodálatos, de munkával megtűzdelt úton, és én segítek neked, hogy önálló, szabad ember legyél. A Yessplus-nál is hasonlóan működik, mármint hogy nem ismerik egymást,de ott nem is kell közvetlenül ismerniük egymást. Nincs termékforgalmazás, csak kötelező vásárlás, ha legalább is üzletépítő vagy. (yessplus.hu,elinditas.hu). De mint általában az Amway-t leuténzók csak a pénzt látták meg benne. Nem, hogy minőségi árut adok az embereknek a kezükbe elérhető áron, amivel az egészségüket és környezetüket védhetik (Ensz díjak).(MLM.lap.hu)Ráadásul olyan termékekre épül, amit amúgy is megvesznek nap mint nap az emberek, csak rosszabb minőségben, drágábbat, egészségre ártalmasabbat.Ráadásul ekkora termékválasztékkal, főleg elfogyó termékekből egyiknél sincs,amit mind egy cég gyárt! Nincs ilyen MLM cég! Szóval én Ezt láttam, ezt hallottam. De persze NEM ISMEREM a többit! De van az Forever Living, vagy Noni-nál is hasznos dolgok, amik nincsenek nálunk. De elég egyoldalúak, sajnos még az emberek nem áldoznak a megelőzésre. Tehát, nem szólom le, én ezt hallottam, ezek a tapasztalataim. De persze mint minden szakmában vannak kontárok és profik. A kontár ha hibáz, sajnos nem őt, hanem a rendszert szidják amit képvisel, ahol ő dolgozik. Nem beszélve ,hogy az Amway-el azonosítják a terjesztő hálózatot is.
    Ajánlanám:

    http://brainstorming.blog.hu/2007/05/27/amway_network21_leleplezes_bev

    A hitelességüket nem ismerem a hozzászólásoknak. Még valami,nálunk egy cd 150 Ft! Ismeritek Rich DeVos 10 pontja, vagy két Amway független szakértő: Karl Pils Amway egy kész egzisztencia, Dr.Telkes József: Ki mer gazdag lenni? Vagy Titok című film dvd-n? Könyvek: Robert Kiyosaki: Gazdag papa,szegény papa, Rich DeVos: Együttérző Kapitalizmus,Napoleon Hill vagy Keith Ellis könyveit? Nálatok mik vannak? Nekem annak idején a siker útja volt meg 4 db kazettán a Network 21-ben.Segítsük egymás munkáját, és hogy az emberek 800 milliárdot ne e Tesco-ba hagyjanak ott a 6000 milliárd-os éves vásárlásokból, hanem az Amway-ben vásárolják el, aki a nagy részét itt hagyja az országban a pénznek, a termékforgalmazóknál, és nem viszi ki az országból, vagy költi reklámra. Azért még van min dolgoznunk. Ezek mindenféle módszerrel cslaják ki a sorozatokon zombiként élő emberektől a pénzt. Egyébként 38 ezren vagyunk, akik regisztrált tagok jelenleg az Amway-nál magyarországon. Sok sikert kívánok nektek, és hogy egymást támogassuk, ne szidjuk ismeretlenül, mert azzal az Amway-t járatjuk le!

  25. Én azt hallottam, hogy elérik a Network 21-ben hamar a kitűzőt, de állandó fix pénzt nem. Sőt, ez a pénz folyamatosan növekszik! A mi rendszerünkben egy Platina havi 1 milliót, Rubin, legalább 1,5 milliót , Smaragd 3,5-4,5 milliót, gyémánt 6-8 milliót keres havonta. Legtöbben hamar elérik az alapítói-t. Pl: alapítói smaragd-ot. Így van?

  26. Az Amway szervezettöl és szponzorvonaltól függetlenül egyformán fizet a vezetöknek szintjük és teljesítményük szerint.Ezért aztán semmi ismétlem semmi jelentősége nincs annak ki melyik gyémánt szervezet támogatásával lesz sikeres.Max Schwarz 1977-ben,Hanss Nusshold 1985-ben,Vágyi Jenő James 1991-ben lépet be az európai üzletbe.Ha bármelyikük hosszú távon tisztességtelenül vezette volna szervezetét már régen pórrá ment volna az egész.AZ európai üzlet azonban hatalmas méretben növekszik.

  27. Az Amway cég vetetői ott követték el a hatalmas hibát,hogy megengedték a különféle szervezetek létrejöttét. A világon több mint 30 Amway szervezet létezik akik egymás lejáratásával gyengítik az üzletet.Ha valaki meg akarja tekinteni a világ összes Amway szervezetének listáját a gyémántok, koronáskövetek részletes felsorolásával, bemutatásával együtt az nézze meg a http://www.amwaywiki.com honlapot

  28. Fenti hozzászolásomhoz oda van irva a ” A hozászolásod moderálásra vár” – megjegyzés.Peddig abban egy trágár vagy etikátlan megjegyzés sincs.

  29. Ezzel azért vitatkoznék 😉

    Ez az oldal a korábbi quixtarwiki.com folytatása. Például a magyar gyémántokról az információk nagyrészét én személyesen raktam fel.

  30. A honlapon ott van az összes Koronáskövet és Gyémánt neve szervezet szerint.E mellett lehet rajta találni német,ausztrál,indiai Amagramokat.Márpedik az Amagram,újságot valahová felteni-mivel a cég tulajdona ,csak és kizátólag az Amway engedélyével lehet.E mellett információk vannak rajta a cég üzleti forgalmával kapcsolatosan. Ha nem a cég müködteti a fenti honlapot akkor ezen infók megjelenéséhez biztosan kellett a cég engedélye.Az általad feltett infók is csak azért lehetnek rajta mert bizonyára hiteles anyagokat tettél fel.

  31. A hiteles és tárgyilagos információkat tartalmazó honlapokra való utalást véleményem szerint engedélyezned kellene.Azon honlapokra való utalást melyek mások szándékos,durva lejáratására törekednek-továbbra is tiltani kellene.

  32. Imre, gondolkodj már egy keveset kérlek.

    Megnézed az oldalt, és ott van a bal felső sarkában, hogy „UNOFFICAL”, vagyis NEM HIVATALOS. Bárki szerkesztheti, és bárki írhat oda információkat egy regisztráció után. A közösség nagyrésze otthon van az üzletben és a nyilvánvalóan fals információkat le fogják venni, de a cégnek semmi köze az oldalhoz.

    Másrészt, minden linket tartalmazó hozzászólást szűrni fogok a továbbiakban is. Ez nem link fal 😉

  33. Nem az itt a fő kérdés,hogy az Amway müködteti e a honlapot.Az egyedüli lényeg,egy honlap korrekt és hiteles infókat tartalmazzon.Ami pedig a szűrést illeti: Én a korrektség és hitelesség szerint szűröm meg a dolgokat.Természetesen ez a Te oldalad és egyedül Te döntöd el mi jelenhet meg.

  34. Kedves Jaga! Utaltál rá ,hogy ” hallottad”,hogy Network 21 szervetet etikátlan és tisztességtelen módon müködik. Nem hiszem,hogy Max Schwarz szemináriumán ilyesmit hallottál volna. Max Schwarz soha nem engedné meg,hogy az általa szervezet rendezvényeken egy másik szervezetet ócsáróljanak. Ha Net21 etikátlan lenne az Amway az elmúlt 20 év alatt biztosan betiltotta volna.

  35. Kedves dodo!

    Valóban, és nem hallottam sem az információs esten, sem a Kick-offon, sem a szemináriumon sem a Network 21-ről semmit sem. Egyáltalán meg sem említik, egyszerűen nem téma. Nem foglalkoznak vele. Ezért sokaknak fogalmuk sincs, hogy ellentétben más direkt marketinges céggel, ahol egy céghez egy terjesztői rendszer kapcsolódik, nálunk 3 is van! Olyankor szokott előjönnia a téma, mikor a marketing terveink során belebotlunk olyanokba, akik a másik kettő szervezetben dolgoznak. Akkor is úgy, hogy a kb 2-2,5 órás marketing ter alatt, legalább 1 óra eltelik, mire felismerik, hogy ugyanarról a céről van szó. Annyira alulinformáltak. Sokan akkor látják meg az értékeket. Volt aki friss Diamond-os belépő, azonnal visszaküldte a csomagot, és fél év letelte után akar majd regisztrálni hozzénk. Ilyenkor ha felső vezető jó ismerősünk(ha kértük a segítségét marketing tervre és elhívtuk) beszél róla csodálkozva, hát még mindíg vannak? A 90-es evekben voltak botrányok, meg nagyon lejáratták a céget. Legalább is a legfőbb akkori vezető. Nem tudod ki lehetett az a 90-es években? Meg, hogy a termékek ismeretét nem oktatják, nincs orvos a vitaminokhoz, kozmetikus a kozmetikai részhez st. Sokszor nem ismerik egymást az egy hálózatban lévők. A testvérvonalak nem segítik egymást. Sok a só elem a szemináriumon, kevesebb a szakmai,motívációs emberhez szóló dolog. Ezt hallani. A platina szint feletti vezetők csak megemlítik, ha előjön a téma, hogy volt egy nézeteltérés Max Schwarz és a Network 21 megalapítója között a módszerek körül, mert a Schwarz ragaszkodott az Amway alapítóinak eredeti elképzeléseihez, értékrendjükhöz. Ezért kivált, és új rendszert alapított. Ennit lehe tudni. Meg, hogy egymás alá fürtben rakják az embereket, és nem jellemző a stabilitást jelentő szélesség, főleg a kezdőknél. A Diamond-osoktól hallottuk, hogy sokszor erőszakosan rájuk járnak, miért nem vesz valamit, ha kell hanem, addig piszkálják őket, míg a telefonszámokat nem adják oda, még ha nem akar hálózatépítéssel foglalkozni, akkor is. Aztán felhívja a vadidegen az ő ismerőseit. Ennyit hallani igazából. Van külföldön is Network 21, vagy Diamond Alliance? Nálunk 700 európai városban van ugyan olyan információs est, minden héten egyszer.

  36. Más téma. A múlt héten volt Kick-Off Bp.-en a Syva csarnokban. Most először, mert eddig Ausztriában volt. A szeminárium most is ott van. A Max Schwarz, meg a lánya is ott szoktak lenni. Szóval ott az egyik előadó, az Amway Hungaria Kft. igazgatója volt. Azt hallottuk, hogy Magyarországon az évi fogyasztás 6000 milliárd Ft évente. Ebből a Tesco 550 milliárdot zsebel be, ennyit csal ki különféle praktikákkal a vevőktől. A legkisebb is számít. De ezt magukra értik, nem a vásárlókra. Minden fillért kicsalnak az emberek zsebéből a reklámokkal, amikkel nap mint nap bombázzák őket. Sok vevőnk csak a kipróbálás után lesz vásárló. Ilyenkor szoktam mondani, miért a Tesco-ban kipróbálhatja mielőtt megvenné, úgy hogy 90 nap garancia van rá?, és KERMI vizsgálat nélkül ha csak az illata nem jó neki, akkor is visszaküldheti? De mindegy, kérnek, és mi adunk. Visszakanyarodva,ebből az Amway tavaly 7 milliárd forintot forgalmazott. Ez az internetes kereskedelem 80%-át jelenti. Vagyis a többi rendszerek osztoznak a maradék 20 %-on. Tehát még van még mit csinálnunk! Hatalmas fejlődés elött állunk! A Köztársasági elnök az újévi beszédében valami olyasmit mondott, hogy aki tud változtatni az alacsony megélhetésen, és hogy soknak nincs megélhetése, mert elvesztette a munkáját, az segítsen. Hát mi tudunk segíteni. Kíváncsi vagyok rá, mikor fogja ezt nekünk megköszönni. Ez is téma volt a Kick-Offon. Kétféle dolog határozza meg alapvetőleg egy ország gazdaságát. Az előállított új értékek, (Ipar,gyárak,üzemek termelése) és a fogyasztás mértéke. Fontos az Import-export mértéke, és hogy a javak hány nem termelőre oszthatóak vissza. A fejlett országok azért fejlődnek lassabban, mert a fogyasztás, ami kezdetben húzza a gazdaságot, átlendül, és húzza, hátráltatja vissza a gazdaságot, mrt nincs megtakarítás, csak hitelek, eladósodás. Magyarországon ez folyik, politikától függetlenül gazdasági oldalról megközelítve. Főleg most, hogy sorba szünnek meg a munkahelyek, gyárak. Sajnos új üzlet hálózatok, láncok épültek, de kevés új exportképes termelő üzem létesült. Az elköltött javakat, a multi kiviszi, ott elkölti magára, meg reklámra. Az Amway a 70%-át az áru értékének itt hagyja. Pontosabban egy része osztrákoké, pl Max Schwarz-é, de a többit szétossza az üzletkötőknek. Tavaly 2,3 milliárd Forintot hagyott itt. Tehát a termelés meleltt, a másik lehetőség, a fogyasztásból minél többet itt tartani. Nem beszélve arról a tényről, hogy gazdaságosabbak a vevőnek, jobb az egészségnek, környezetnek. Többet tehetünk, mint az egészségügyi minisztérium! Tehát még sok a dolgunk. Hatalmas növekvés elött állunk, hogy a hagyományos kereskedelem helyett, az emberek átáljanak a maguk és az ország érdekében, egy jobb minőségre. Vannak magyar cégek által gyártott, magyar direkt marketinges (MLM)hálózaton keresztül forgalmazott cégek is. Ezek üzletkötői,termékforgalmazói sokszor azt vetik a szememre, hogy még a maradék is Magyarországon marad, itt termel az üzem, itt ad munkát embereknek. Én tudom milyen másnak dolgozni alkalmazottként. Mindegy hogy külföldi vagy magyar. De még valami. Sem a Flavonmax, sem a Yessplus,Ökonet stb. sem tudja lefedni a termékeivel olyan szinten a mindíg újraképződő igényt, a háztartási felhasználást, mint az Amway az ő saját gyártású termékeivel. Arra pidig mindíg költenek az emberek, mert szükség van rá, mármint aki nem koszban él, és mosakszik is! És ez egy nagyobb szelet a gazdaságban, mint az ő szakosodott termék palettáik. De ez már csak az én magánvéleményem.

  37. Kedves Jaga! Mint Te is elismered az általad közölt információk Nem Max Schwarztól származnak.Max Schwarz egyik legerősebb fosters vonala a Nusshold család. Schwarz úr nagyon sok pénzt kap a cégtől a Nusshold vonal után.Az igaz,hogy Marianne Schwarz halála után mindenféle Plelyka keringet arról,hogy megromlott a két család viszonya.Ezeket a Plelykákat unatkozó emberek kezdték el terjeszteni ,ugyanis ilyet egyetlen magas szintű vezető sem mondot soha.A Diamond Alliance szervezet a Schwarz szervezet partnere.Max Schwarz nagyon sok szemináriumot tartott a Diamond Alliance szervezetnek.A Network 21 szervezet pedik Európában,Amerikában,Ázsiában,Afrikában,Ausztráliában működik.A Koronáskövetek nem érnek rá egymással vitatkozni ugyanis el vannak foglalva a saját dolgukkal.Egyébbként a világon legalább 30 Amway szervezet létezik egymástól teljesen függetlenül.

  38. Még csak annyit szeretnék mondani,hogy a helyet, hogy Amway szervezetek közötti ellentéteket keresed,inkább építs fel egy gyémánt üzletet.E mellett hallgasd meg közvetlen egymás után a Schwarz, a Network21 a Diamond Alliance szervezetek CD-it.Ezekböl rájöhetsz magadtól is,hogy semmi külömbség nincs a fenti szervezetek között.

  39. Az is durva,hogy a Tescot csalónak nevezed.Hadd döntse el a vásárló hól akarja elkölteni a saját pénzét.

  40. Hagyjuk, nem érted! Senkit nem érdekel, magasról teszek, ki hogyan csinál, és én építem e gyémánt üzletemet, ezzel foglalkozok. De nem mehetek el szó nélkül, a sok csalódott, átvert ember mellett,főleg sok jó barátom tapasztalata, átélt rossz élményei mellett,aik jó emberek, akiket megvezettek, megutáltatták velül az MLM rendszereket, az Amway-t. Ezek a Diamonds-os, és Network-os „szakemberek” voltak. Nem kellene lejáratni az Amway-t. Ezzel mgnehezítve a tisztesslges szándékú üzletépítők munkáját. Arra voltam kíváncsi, hogy tényleg ennyire rossz a helyzet, vagy nem mindegy, hogy melyik városban van. A hozzászólásaidból azt veszem le, hogy tök mindegy, egyszerűen a ti rendszeretekbe nagyon sok oda nem való ember épült be. Az oda nem valón értem, hogy csalódott emberek jönnek el tőlük tömegesen. Ezek tapasztalatok! Nálunk is vannak persze kontárok, de ilyen tömeges arányt nem tapasztaltam. Rengeteget kell azon dolgoznunk, hogy a csalódások után be merjenek jönni a rendezvényeinkre. Ha sikerül, el vannak képedve, hogy mennyire más a két rendszer, és a módszerek. Ez nem biztos, hogy a rendszer különbségéből adódik, valószínű, hogy amilyenek a vezetők, azt az értékrendet adják tovább, és olyanná válik az egész rendszerük. Nem baj ez, hiszen valakinek ez, valakinek meg az kön be. De érdekelt, hogy mi lehet az oka a sok csalódott embernek. Módszer, vagy valami más? Szerintem még ha soknak ez be is jön, én nem ebbe a szakmába valónak tartom. Mármint akik a ti rendszereitekből olyan erőszakos módszerekkel, és kötelező vásárlással, az emberek egymás alá össze-vissza pakolgatásával építik az üzletüket, és járatják le így a céget. Kösz az információkat,sokminden világossá vált. Csak az nem, hogy ezeket az információkat miért nem terjesztik. Ha már mindenféle vonalakról folyik felvilágosítást, adhatna teljes képet is az Amway cég és a hozzá kapcsolódó rendszerekről. Nyílt, korrekt cégnek tartom az Amway-t,nagyon sok pozitív dolog van benn, amivel egyetértek. De ezzel a felfogással nem tudok egyetérteni. Jobb tiszta lappal játszani. Szerintem. Persze elfogadom, hisz nem én vagyok az alapító, nem az én cégem,én csak dolgozok a rendszerben. De én személy szerint nem így tennék, Ennyi. Ha valaki nem akar vásárolni, de az agyonreklámozással bele sulykolják, hogy vegyen valamit, amire nincs szüksége, az igen is kicsalás. Ha szüksége van rá, és ajánlod, az ajánlás. De ha erőszakkal állandóan zaklatsz valakit, akinek nem kell, de nem hagyod békén, amíg meg nem győzöd, és nem vásárol,ez szerintem nem erkölcsös. A hagyományos reklám ezt teszi. Az, hogy a törvény mit mond, az egy dolog. Sok tisztességtelen dolgot enged meg a törvény. A törvény olyan, mint akik hozzák. Nem kell, hogy egyet értsünk, de már az is valami, ha megérted, hogy vannak értékrendek, amik sok embernek fontosak.

  41. Kedves Jaga! Idézlek a „Ti rendszeretek” ilyen meg olyan. EMBER!!! Én Németországban a Schwarz szervetet tagja vagyok és Anja Schwarzhoz,Max Schwarz lányához járok konzultálni! Anja Schwarz személyesen Nekem is mondta kérdésre válaszolva,hogy mind a Diamond Alliance, mind a Network 21 korrekt szervezet.Jobban hiszek Anja Schwarznak mint plelykás emberek által terjesztett badarságoknak. Anja Schwarz azt mondta Nekem,hogy a Schwarz család jelenleg is a Nusshold család fosters szponzora és büszkék arra,hogy Nussholdék is Koronáskövetek.Te pedig ezzel a negatív mentalitással semmit nem fogsz az MLM-ben hosszú távon elérni.Ugyanis Te mindenkit kritizálsz.

  42. Ha a Diamond Alliance olyan rossz szervezet akkor Max Schwarz miért tart Náluk is rendszeresen: Ukrajnába,Oroszországba és néha Magyarországon is szemináriumot??? Ha Hans és Eva Nusshold a Network21 európai vezetői olyan kontárok akkor Marianne Schwarz miért dolgozott velük olyan sokáig? Ami a hagyományos kereskedelmet illeti:Ha a Tescó tényleg olyan rossz akkor miért járnak az emberek tömegesen oda vásárolni?

  43. Kedves dodo!

    Ne az én üzletem érdekeljen, foglalkozz a tiéddel és legyél szíves nem beleszólni, semmi közöd nincs hozzá. Mellesleg a te pökhendi stíusoddal én neked nem jósolok hosszú, és eredményes létet a hálózatépítésben. De ha jósolgatni akarsz, talán járjál javasasszony képzésre! Egyébként, meg semmi értelme a veled való konzultációmnak, hiszen ha nem vetted volna észre, elbeszélünk egymás mellett, teljesen másról beszélsz, mint én. További jó irogatást!

A hozzászólások jelenleg nem engedélyezettek ezen a részen.