Tegnap este szokásosan túlhajtottam magam, és majdnem fél 9-ig irodában ültem.
Aztán elindultam, hogy odaérjek a Mammutban lévő vodafoneba 9-ig, mivel a javításra leadott készülékek kb 3 hete kész lettek, és gondoltam akkor már haza is vinném őket.
Otthon 20:44-kor szálltam ki a liftből, és így sietősre vettem a figurát. A 4-6-os 20:53-kor állt meg Széna téren. Kiváncsi voltam, ilyenkor foglalkoznak-e meg ilyen kedves ügyféllel. A biztonsági őr már csóválta a fejét, hogy jajj nem, mindjárt zárunk. Aztán ott beszélgetett egy csoportban 3 ügyintéző, és megkérdeztem őket foglalkoznának-e még velem. Egy kedves, mosolygós srác mondta, hogy persze, miben segíthet. Elmondtam neki, hogy én kaptam x hete smst, és hoztam vissza a készülékeket, és szeretném a javítottakat megkapni.
Odaadtam neki a papírokat, és a csere darabokat. Aláírtam 6 papírt, és végeztünk is. Már 9 után voltunk, és én voltam az utolsó ügyfél persze. Szóval, már a technikai kijárón engedtek ki. Ilyen gyorsan sem végeztem még.
Az ügyintéző srácnak megköszöntem, és most is platformot adni annak, hogy foglalkozott velem így majdnem 9-kor.
Köszönöm Juhász Dani.
úgy látszik, mégiscsak vannak még lelkiismeretesen dolgozó, kedves emberek 🙂
Vannak, de sajnos egyre kevesebben. 🙁 Mindenki sz*rik bele a másik gondjaiba…
ha 5 perccel később indulok el az irodából akkor kb 1 órával később érek haza akkora dugó lesz 5 perc alatt. ha fél 5kor csörög a telefon én már fel nem veszem. igen, leszarom.
´
Ákos, a pontozáson kívül is hozzá kívánsz szólni? 🙂
szerintem ez tökéletesen kifejezte azt, amit mondani akart
kb
Az miért van, hogy néha kommentelek. És látom is, hogy kommenteltem, és aztán legközelebb meg azt látom, hogy nemlátom. Zsolti mondjad meg, hogy utálsz, nem kell ilyenmódon eltörölni a megnyilvánulásaimat, jó? :/ 😛
Nem szoktam hozzászólásokat törölni, csak abban az esetben, ha a tartalma sértő, avagy nem releváns a témára nézve 🙂
Sosem tennek olyat… 😐
bezzeg a tanulmanyi osztalyokon dolgozo fiatal munkatarsak valahogy nem ilyenek, foleg a plazapicsa beutesuek.