Nem kicsit kezd elegem lenni

Az van, hogy kezd nagyon durván betelni a bili nálam a T-Mobile faszásgaival. Egyre jobban idegesítenek, számukra nyílván logikus megkötések és szigorítások. Lássuk csak mik is ezek

szar tmobile magyarország


A történet ott indul, hogy tegnap kaptam egyik kedves ismerősömtől egy MMS, amit szerettem volna megnézni. Mivel a telefonomon nincs bekapcsolva az MMS fogadás, valamint mivel nem igazán használom sem wapolásra, sem 3G-re (3G-re külön előfizetésem van, a wap pedig 30 Ft/perc lenne a díjcsomagomban) nem használom ezt a telefonom, így a kapott linket nem tudtam megnézni…

No, de okos ember, megnézzük asztali PC-ről, mert hát annyira csak nem barmok, hogy csak a saját hálózatukból engedik a dolgot… Gondoltam én. Korábban létezett egy MMS oldal, ami az mms.t-mobile.hu, címen volt elérhető. A megadott címre csak egy rövid, ám de tömör tűzfal üzenet jön vissza. Azt hittem, hogy csak így hétvégén megállt a dolog, és nem rúgta újra senki…

Hétfő este viszont, még mindig nem üzemelt, sőt a Google cache szerint március 10.-én is már ez az állapot volt a net eme szegmensében. Így gondoltam egy merészet és felhívtam az ügyfélszolgálatot.

Az első kezelő készséges volt, elmondta, hogy jujj hát hogy mivel nekem független telefonom van, ezért nincsenek benne a beállítások a waphoz amugy sem, ezért ezeket nekem leküldi, de hogy hívjam fel a 1777-es csodás számot és aktiváljam már valamelyik wap, vagy internet csomagot. Gondoltam, hogy aktiválnám a NETSTART névre hallgatót, ami 10 Kybteonként 13 forintba kerül. Egy kép, csak nem lehet olyan nagy, továbbiakban ugysem akarom használni.

A 1777 benyögte nekem, hogy Technikai probléma miatt a szolgáltatást nem lehet aktiválni. Nagyon jó, vissza 1430-ra, és megkérdeztem, hogy mégis ez mitől lehet. Hát ő azt nem tudja, de ha tudom a titkos dominó jelszavam, akkor megtudja nézni. Miért is tudnám, sosem használtam.
Akkor ő nem tud segíteni. Mit tudok tenni?
A 1777-en megváltoztatni. De nem tudom!
Akkor személyesen befáradni valamelyik üzletünkbe…

Egy MMS miatt 20 percet telefonáltam 40 szál hajam téptem ki, és csak felkúrtak. 2009-ben, „befáradni valamelyik üzletünkbe”…

És ott mégis mit csinálnak, vesznek tőlem, vizelet, sperma, és vér mintát?
Az előfizetői szerződésem nincs meg, ha meg is lenne a régi címemre kötöttem, a posta címem a 3-al ezelőtti lakásra mutat még mindig, a személyi igazolvány számom pedig azóta legalább 2x változott…

Nem való nekem a telefónia, kezdek rájönni.

A vérveretes f*sznak kell ilyen körülményesnek lenni?
Minek kell letiltani a kurva tűzfalon kivülről?
Miért nem lehet megnézni normálisan webről egy MMS-t mint egy normális szolgáltatónál? (A német T-Mobilenál tud működni ez a dolog, milyen fura)
Mi az hogy technikai probléma miatt nem tudták aktiválni?
Mi az, hogy e kezelő nem tudja megmondani mi a rák az a technikai probléma?
És végezetül mi a t-mobile vezér anyja hátáért kell egy retkes „Domino jelszó”, ha a 1777-en bármilyen szolgáltatást megtudok rendelni a telefonomról nélküle?

“Nem kicsit kezd elegem lenni” bejegyzéshez 50 hozzászólás

  1. Hehe, együtt veled! 😛 Ez amúgy annyira jellemző idehaza mindenre. Ami kerek visszük, ami szögletes gurítjuk…

  2. De legalább a posztból kiderült hogy miért lett rövidebb a hajad. 😀

  3. Ez a T egy undormány.. És ezt most nem mint szakmai csömör miatt írom, de tény, hogy én minden hétköznap óránként legalább 1 emberrel ordibálok miattuk..:D És mi a vége? Az, amit neked is mondtak.. „kérem menjen be SZEMÉLYESEN az ügyfélszolgálatra és addig verje az asztalt, amíg ÉRDEMLEGESET nem tudott intézni”.. mert telefonban nem érdekel senkit semmi, személyesen pedig nagyobb a ráhatás, de ha nincs meg a kellő temperamentumod és elhatározottságod és talpraesettséged, valamint logikád, akkor ott sem fognak segíteni…. sőt, belekevernek olyan ügybe, amihez tényleg semmi közöd:D

    Ja, és ha ezen múlik a rövid haj, akkor hívjad őket naponta:P

  4. Wehehe 😀

    Múltkor még azt mondtad, hogy hosszan jobb volt. Rajtatok igazodjon el az ember, basszus 😀

  5. Máshol sem jobb a helyzet, keletebbre nem (hacsak nem méssz nagyon-nagyon sokat keletre). PayPalt amíg aktiváltam, pár hónapba beletelt (fölösleges valutás folyószámla, fölösleges dombornyomott kártya, 66 ezer bankba bejárás stb.) Ez van a telefonokkal is (romániai Orange kliensszolgálatát hívd fel ha tudod – ha szerencséd van, akkor a céges részleg felveszi neked …).
    Szvsz, ezért ne tépd a hajad 🙂 Főleg ne hozd olyan állapodtba a telefonod, amilyen a képen látható 🙂

  6. Nyugi Pajtás! A felesleges dolgok miatt, feleslegesen, ne szívjál ideggázt. Tenni rá, ennyit nem érnek meg.

    Az energiáidat arra fordítsd, amire érdemes.

  7. Ha csak a T lenne ilyen jo lenne…nekem bkv-s faszsagokon kurodik fel az agyam folyamatosan, amit ha jol belegondolok lehet hogy egyszer enis megirom a blogomra….
    Lenyeg, hogy elloptak a papirjaim kb masfel eve. Es azota folyamatosan kapom a csekkeket a draga bkvtol. Mar voltam a rendorsegen, feljelentes, majd fel ev mulva a papir hogy nem tudnak mit tenni. Eztan ujabb csekkek, felhivom a bkvst, megis milyen igazolvanyszam alapjan buntettek meg? elmondja a szemelyigazolvanyszam elso 3! szamjegyet – mert ugye a sajat igazolvanyszamom kiadni nekem szemelyi jogi kerdes volna- es termeszetesen ez a regim volt. Mire mondtam nekik, hogy mar REG nem az a szemelyim, sot a diakom, a lakcimkartyam, de meg a TBkartyam sem – mint kiderult az egyik buntit az alapjan irtak fel (bar hogy milyen jogon nem derult ki). ezutan a kedves holgyemeny megkert, kuldjem el a rendorsegi papirokat, es elintezett az ugy. Dorika boldog es vidam, elkuldi, majd jon egy ugyvedi papir miszerint tartozasom van, es nem elegitettem ki. WTF??? mar-mar hajtepes (nekem azert meg valig er), visszakuldtem az ugyvednek egy levelet hogy sorry nem az en saram, erdeklodjon. azota eddig semmi. majd lesz meg folytatas. ugyhogy nemcsak a T ilyen, minden mas is :]

  8. A T-ről csak annyit, hogy amíg T-s netem volt kétszer kikapcsolták, mert nem a kiküldött csekket fizettem be, hanem anyám számlájáról utaltam el a netszámlát. Direkt felhívtam őket, megkérdeztem hogy mi a rákot írjak a közleménybe, mert ugye a számlán azonosítószámokból nincs hiány…
    Elfaxoltam az átutalási igazolást erre közlik, hogy hát bocsi, de mivel nem K. Krisztina a befizető, hanem K. Imréné honnan kéne tudniuk hogy a netszámlát fizetjük be ezzel… Hát anyád! Ott van az a rohadt sok azonosító a közleményben… mindet bepréseltem.
    Nos, a fenntiek miatt nincs már három éve T-s net itthon.

  9. Akkor mesélek ennél is korrektebbet: felhív valaki egy XY utazási irodából, hogy ezt vegyek meg azt vegyek. Mondom nem veszek, de honnan a pilinkóból tudja az én magán mobiltelefonomnak a számát, ami titkos no meg a nevemet is, ezt így együtt hogy? A T adatbázisából…Hát az igen érdekes, hívjuk fel őket.

    Kicsöng, help deskes, előadom. Igen, intézkednek. Eltelik 3 hét, felhívom őket mi a rák van, szerencsére név szerint tudom a helpest..Igen, előterjesztették, blabla, hívnak…Hívnak is pár hét múlva, hogy ő náluk nem történt jogtalanság, biztos én adtam meg „VALAKINEK” a számomat. Ehh? Ha a T-s adatbázisból szedték akkor hogyan is adtam meg én és kinek? Itt már elég morcos voltam és felvázoltam a hölgyikének, hogy ha adatbázisba került a titkos számom, azzal igencsak személysiégi, adatvédelmi és még mittomén milyen jogokat sértettek, per lesz belőle, esetleg kárpótoljanak…Hát nyilván nem, mert ők már tudták, amit én még nem, -csak miután beszéltem ügyvéddel is, – hogy hát lehet pereskedni sok évig, meg persze nekem van igazam és be is lehet bizonyítani, csak hát nagy cég, sok pénz, kapcsolatok, miegymás…Szóval, nem érdemes.

    Djz, ezer éve egyébként és sok puszi, csak hát a házasság elvette a (nem az eszem), hanem minden szabadidőmet. 🙂

  10. Én több, mint 7 éve vettem 30-as telefont. Akkor még Westeel névre hallgatott. Állítom, hogy ahol lakom, 7 éve jobb volt a lefedettsége, mint most. Leírom neked, mikor vannak gondok a térerővel. Ha süt a Nap, ha esik az eső, ha tiszta idő van, ha ködös, ha lakáson belül vagyok vele és még sorolhatnám. Ők azt állítják, kiváló a helyi hálózat, szerintem a maradék adótornyokat is leépítik. Egyik szobánkban teljesen szokvényos a napi átlagos és folyamatos, 5-6 órás hálózatkiesés. Az önkiszolgáló felületüket illetően pedig nincs olyan, hogy ne működne valami hibásan. Éjszaka ugyebár minden csendesebb. Az én Nokiámon ilyenkor 25 %-os térerőt látok. Ha az ablakhoz nyomulok, akkor 50-et, viszont olyankor is szakadozik a vonal.

A hozzászólások jelenleg nem engedélyezettek ezen a részen.