Kellemes meglepetés az mav-start.hu jegyrendelésénél

A történet egészen egyszerű, Édesanyámnál jártam és egy vasárnapi szép délelőtt úgy gondoltam, hogy no igazán beszerezhetném a budapesti InterCity-re való hely és pótjegyem azon a csodás mav-start.hu -n.

Vonat kiválaszt, hely is van rajta, ahová kérem, minden. Feljön valami figyelmeztetés, nem érdekel, fizetés, kártyával. Majd az egész procedúra végén sikerül ráeszmélni, hogy a figyelmeztetés bizony az volt, hogy csak jegykiadó automatából tudom átvenni ilyen beállításokkal a jegyem, Baján pedig ilyen nem van. A legközelebbi Szegeden, meg Pécsen, és talán Kiskunhalason.

A helyzetet felismerve hívtam is a MÁV Direktet, hogy akkor most mit lehet tenni.

Elmondta a kisasszony, hogy igazán nem sokat lehet tenni. Igazából akkor tudjuk-e törölni a tranzakciót. Természetesen. Mondta, hogy néhány napon belül jóvá lesz írva az összeg és visszakerül a számlámra. Letettük a telefont. Elkezdtem újra megrendelni a jegyeket, kinyomtattam, ahogy kell. Jön az sms a fizetésről, ekkor veszem észre, hogy jött már egy másik sms is, amiben az állt, hogy bizony az összeget a telefon lerakása után néhány perccel jóváírta a rendszer.

Sok mindent gondoltam MÁV rendszeréről, de azt nem, hogy 2016-ban erre képesek.
Jó-jó tudom, alacsony elvárási szintről indul az ember, de így legalább érnek kellemes meglepetések!

A hozzászólások jelenleg nem engedélyezettek ezen a részen.