Napi okosság

Egy ügyféllel kétszer kell kurvasokat foglalkozni.
Először amikor jön, aztán amikor megy…

No mindegy, nem értem őket.
Amikor kell a szolgáltatás, akkor nagyon tudnak hivgatni, amikor probélma van, akkor is. De amikor fizetni kellene, akkor valahogy, mindig lapulnak, nem értem én ezt…

Aztán, amikor a nem fizetés miatt mondjuk véletlenül egy kék képernyő fogadja, akkor megint megy a telefonálgatás. Mondjuk egy ilyen képernyő:
Számlatartozás miatt törölve

“Napi okosság” bejegyzéshez 23 hozzászólás

  1. eszembe jutottál.
    lehet, hogy csak a közelgő november miatt?
    mindegy, „játék” vagy mi a szösz, valami hasonlót egyszer régen olvastám már errefelé, max nekifogsz mégegyszer…
    mint az ügyfelekhez :)))))
    na jónapot

  2. Hehe, mi is csinaltunk mar ilyet nem egyszer.

    Utana erdekes, hogy hihetetlenul rovid ido alatt at szokott kerulni a domain egy masik serverre es az A rekordot is egybol atrakjak…

    Viszont utana felhiv minket mindig az uj szolgaltato, hogy jol lattak hogy az volt a gond h nem fizettek? 😉 Aztan ki tudja hogy mi lesz a sorsa a kedves ugyfelnek… de nem is erdekel onnantol kezdve.

A hozzászólások jelenleg nem engedélyezettek ezen a részen.