Mi is a valódi baj a 2011-es DJMAG Top100 eredményével?

Először azt hittem, csak nálam váltott ki szélsőséges indulatokat, de gyorsan kiderült, hogy mind magyar, mind nemzetközi berkekben nagy hullámokat vert a tegnap este napvilágot látott 2011-es DjMag Top100 eredmény. De miért is van ez?
Azért, mert letaszították a királyt a trónról? Nem, ennél sokkal többről van szó, de lássuk csak tételesen.

Örülnék neki, hogy ha valakinek véleménye van az a balfaszozáson, a kurvaanyázáson, meg személyeskedésen kívül mással is elő tudna állni. Úgysem fog az ilyesmi kikerülni.

Mi az amit tudunk Guettáról?
Azt, hogy hatalmas hype van körülötte, slágereket gyárt olyan sztárokkal akik folynak a különböző zenei adokból, és a különböző online videó felületekről. Guettát is youtubeon a VEVO futtatja, mint a legtöbb világsztárnak, de nem is ezzel van a gond.
Sőt, nem is vele van a gond, mert ő egy jó srác, amit képvisel azzal van baj.

A gondok keresését önmagában a DJ szakma és a klub élet gyökereinél kell kezdeni, ugyanis a DJ-k eredetüknél fogva, egy fajta szubkultúrát képviselnek ami mindig underground volt, legalábbis ami az elektronikus tánczenét és a hozzá kapcsolódó klub kultúrát illette. Ugyanis alap volt régen, hogy ami éneklős dolog, az egy klubban már fúj, túl populáris. Aztán csak jött valaki aki kitalálta, hogy hogyan lehet két világ határán valami újat alkotni, ami populáris is, de klubban is játszható.
Így keletkezett egy langyos lötty, amit mindenhol lehetett játszani, a populáris dolgokat hallgató tömegek legalább elmondhatják hogy megtudnak nevezni egy DJ-t, ami ráadásul ömlik MTV-ből, és rádióból is, sőt este a buliban a DJ is játsza…

Baj van ezzel?
Igen, mivel szembe megy a szakma alapjaival, és mindennel, amit a klub kultúra képviselt. Ugyanis a klubbok anno azért jöttek létre, hogy ott olyan zenék szóljanak, amit rádióban nem lehet játszani.

A DJ Mag szavazásával is ez a gond, amikor indult olyan emberek szerepeltek rajta, akiket az utca embere nem ismert, sosem hallott róla. Ez változott meg drámaian az elmúlt években, amikor olyan emberek lettek ismertek, mint Kalkbrenner a Berlin Calling című filmjével. Ez a klub kultúra egyfajta megcsúfolásának érzik azok, akik ebben nőttek fel, persze a tömegnek tök mindegy, csak szóljon valami és zsír.

A másik gondom az értékelvűség.
Én az In Da house sorozaton és ATB kazettákon és Rober Mileson nőttem fel. A legtöbb zenében amit hallgattam és hallgatok a mai napig a közös az, hogy van benne valami érték, mondanivaló. A rossz zenék sajátossága, hogy ezekben nincs. Ilyen a minimál, az elektro, a dubstep, a hardstyle és még lehetne sorolni. Mi a gond ezekkel azon kívül, hogy nem teremt és nem is képvisel értéket? Az, hogy ezek csak a zajok, nincs bennünk dallam, nincs bennük érzelem, nincs bennük semmi ami a zenét zenévé teszi.

Itt érkezünk meg az idei lista másik feltűnő torzulására. Nem az a baj, hogy kiesett 15 trance dj, mert persze kell a változás, de hogy kik jöttek a helyükre?

Skillrex? Headhunterz? Noize Controllerz? Angerfist? Coone? Zatox? Showtek? Psyko Punkz? Wildstylez? Nero?
(Férfiasan bevallom sosem hallottam róluk, de mindannyiuk életművéből hallgattam legalább egy számot, miközben írtam róluk, de, kár volt.)
Kik ezek a senkiháziak?
Hol vannak ezek technikailag, vagy akár zeneismeretileg Zabielához, Fatboy Slimhez, BT-hez, vagy a legendás Pete Tonghoz képest?
(Igen, az utolsó három már nem szerepel a 100-ban…)

Szóval a gond alapvetően a két fenti pontomat összegezve, szociokultúrális, másrészt pedig morális. Nem érzem azt, hogy Guetta értéket teremtene, vagy mutatna bármivel amit csinál.

Csak egy egyszerű példát mondok. Nézd meg Armin, Markus Schulz vagy akár Tiesto öltözködését, és vesd össze Guettával. Az egyik oldalon ott az ing, a zakó, a mellény, a túloldalon pedig a tizenéveseknél mocsok menő dorkóból kifejlődött kurvamenő hosszúszárú fehér orrú és talpú sportcipő… A gond a példa, kedves barátaim.

A hasonló a hasonlót vonzza, ha igényes a DJ igényesebb embereket hoz, mint közönség, ha igénytelen a DJ igénytelen embereket hoz, ez ilyen rohadt egyszerű.

Ezért Guettával nem csak az a baj, hogy megcsúfolja mindazt amiről az underground klubérzés szól, nem csak az a baj, hogy szar a zenéje, de ehhez még az is hozzájön, hogy rossz példa. Ezért méltatlan arra, hogy ő legyen kikiálltva az első számú DJ-nek, ezért nem tudjuk tisztelni sem, és ezért nem tapsolt neki tegnap este az Amsterdami közönség.

Ezek után azt hiszem a Dj Mag-nak is át kell értékelnie dolgokat, ugyanis ezek után nincs sem erkölcsi sem jogalapjuk arra verni a mellüket, hogy ők a klub kultúrát képviselik, amikor egy olyan embert emeltek pajzsukra, aki báránybőrbe bújt farkasnak tekint mindenki az elektronikus zenei szcénából.

Tedd a szívedre a kezed, jobban eltudtad volna fogadni, és jobban érezznéd-e most magad, ha Guetta helyett a következők valamelyike nyer?

  • Above & Beyond
  • Dash Berlin
  • Deadmau5
  • Infected Mushroom
  • John Digweed
  • Paul Van Dyk
  • Sweedish House Maffia
  • Tiesto

Az én válaszom mindenképpen igen lenne. Mert ők letettek valamit az asztalra, ami a köreinkben elismerést érdemel. Nyilván, mindenképpen lett volna anyázás, hiszen egy változásnak győztesei és vesztesei is vannak. De, úgy érzem ezzel most csak veszített az elektronikus zenei szcéna.

“Mi is a valódi baj a 2011-es DJMAG Top100 eredményével?” bejegyzéshez 154 hozzászólás

  1. A hardtyle-ról azt állítani hogy nincs benne dallam és érzelem az rendkívül nagy balgaság. Kissé merész állítás úgy hogy 2 számot hallottál eddig és úgy hogy még hallani se hallottál azokról a nevekről akiket felsoroltál pl Headhunterz,Coone, Wildstylez stb., pedig ők a legnagyobb nevek a hardstyle szcénában. Tudnék én neked jó pár hardstyle alkotást mutatni amibe több dallam szorult mint egy trance számba. És mind senkiháziak? Azért mert te még nem hallottál róluk? Számodra lehet hogy azok, de akik jártasak ebben a stílusban, azok látják hogy mi az amit ezek a nevek leraktak az asztalra. Nem kell szeretned a hardstylet,de tájékozatlanul le senkiháziazni őket-csak azért mert nem ismered őket, meg dallamnélkülinek titulálni a hs-t mikor az egész stílus alapja a melody az nagy butaság 🙂 technikailag pedig ugyanott állnak mint a felsorolt dj-id. Nem hiába kerültek bele a top 100-ba, és egyesek se véletlen estek ki onnan. A dubstep pedig attól még zene, és képviselhet értéket mert nem dallamos. Attól ugyanúgy szerethető és lehet kellemes annak a fülnek amelyik tovább hall a trance-en.

  2. Ennyi baromsagot osszehordani… Te tenyleg in da houseon nevelkedtel… Utalom guettat, de ha tenyleg szivedre teszed a kezed, akkor tudhatnad,hogy a swedish house maffia ugyanazt a gagyit kepviseli… Peldaul… Es gyakorlatilag minden bekezdeseddel lehetne vitatkozni…
    Ha valaki ennyire elfogultan blogol….

  3. Nyilván mindennel lehetne vitatkozni, hát tedd meg. Akikkel én beszéltem és amilyen körökben én mozgok, az ottani emberek a leírtak 90%-ával egyetértenek.

    Plusz nyilván ez ablog arról szól, hogy én a saját véleményem és világnézetem szerint leírjam, hogy én hogyan érzek egy adott dologgal kapcsolatban. Lehet, hogy ez valakinek nem tetszik, ettől még én így látom.

  4. nekem tetszik az írásod, mert rühellem Gettát. igaz, én másfajta zenei stílust szeretek, de azt elismerem, hogy Arminnál jobb a FÖLDÖN NINCS.

    de egy valamibe belekötnék:
    a neve SKRILLEX, és nem Skillrex.
    Deadmau5 karolta fel anno, ma már saját kiadója van OWSLA néven, és szerinted semmit nem tett le az asztalra? Igenis ÉRTÉKET KÉPVISEL Ő IS!
    valószínűleg az sem jelent semmit, hogy első DJMAG-os évében a 19. helyig menetelt, ugye?

    kinek a pap, kinek a paplan, de azt kijelenteni, hogy Skrillex senkiházi, erős túlzás.

    és igen, mondom ezt ÉN, AKINEK TIESTO TETOVÁLÁS VAN A TARKÓJÁN!!! további szép napot.

  5. van némi igazság abban, amit írsz de nagy marhaságokat is összehordasz
    megsúgom, hogy pl a Showteknek nevezett „senkiháziak” komponálták Tiesto aliasának az új albumát 😀
    és nem kell lenézni a hs producereket mert neked nem tetszik a zenéjük, vannak legalább olyan technikai szinten a zenék és set-jeik mint az általad nagyra tartott trance előadóknak, valamint ők maguknak írják a zenéiket viszont ez már nem mondható el jó pár trance, techno vagy electro előadóról 😉

    hát ilyen „senkiháziak” szerepelnek ebben a top100-as listában

  6. Egyetértek abban amit mondasz, néha sírva tudnék fakadni a populáris éneklős folyik a nyál a hangfalakból zenék miatt, amiket egy-egy szórakozóhelyen gondolkodás nélkül a tudatlan nép arcába löknek, hogy hallgassátok, mert ezt szeretitek. Pont attól az embertől akit te le senkiháziztál (Coone) tudok egy ideillő szöveget:”I don’t understand people who are satisfied with ordinary pop music;
    They just listen to whatever radio stations decide they should like
    Followed by an overkill of ring-tone commercials meant for kids
    And my God, they like it!” Az, amit a hardstyle-ról írtál igen nagy tudatlanságra vall. Te zajnak mondod ezeket a zenéket én meg langyos buzulásnak a trance-t. 🙂 Több dallamos track van a hardstyle-ban, mint bármelyik más zenei stílusban, neked semmilyen értéket nem képvisel, de nekünk igen is sokat jelentenek ezek a zenék. Ha te nem tudod átérezni azt, amit ezek nyújtanak akkor te sem vagy több egy elfogult zene rajongónál, aki a saját zenei ízlését tartja a legjobbnak (én pl. a Rock’n’Roll-tól kezdve a hardcore-ig meghallgatok mindent, és minden zenei stílusban meg tudom találni azt, ami nekem tetszik, de olyan stílus mint a hardstyle egy sincs). Davide Guetta helyében meg a föld alá süllyednék, ha ilyen zenéket gyártanék. Rengeteg olyan Dj van, aki ezerszer többet képvisel mint ő a populáris maszlaggal, amit ő még képes zenének csúfolni, de ha neki és a közönségének ez jó, akkor hallgassák. Ennyit akartam mondani. Nem megsérteni akarlak, de szerintem gondold át még párszor azt, amit ide leírtál. 🙂

  7. A polcomon best of ’80-stól Fankadelin át Within Temptationig elég sok minden megtalálható. Sajnálom, de a hardstyleban én nem találok számomra értéket, úgy sem hogy tegnap ismerősök linkelgettek a „legnagyobbaktól” de sajnos egyiknél sem éreztem azt, hogy ez igen, ezt tudnám hallgatni. Abszolút nem vagyok elfogult, hajlandó vagyok mindenre elismerni hogy jó, ami megtetszik, de sem a hardcore, sem a harddance, sem a hardstyle stílusokban nem találtam ilyet. Lehet ezért ekézni, de valójában leszarom. Nem fikáztam senkit, de ez számomra nem képvisel értéket.

  8. Nem tudom ki írta ezt a cikket de kurvára igaza van! Le a kalappal! teljesen egyetértek!

  9. Csinálj amit akarsz partyarc. Nem akartalak se ekézni se fikázni, de annyi a lényeg, hogy amit te leírtál az igen is elfogult. 🙂 Vita lezárva részemről.

  10. Hejhó mindenki!
    Jónak tartom az írást, mert sok minden szóba került és eléggé átfogó. Itt szerintem az az alap gond, hogy tényleg a klub élet, meg az ott játszó Dj-kről kéne szólnia a dolognak. Nálunk például a nagy nevek mikor jönnek el klubba? Saját maguknak az árukat fel stuffolták, így nem tudja senki sem megfizetni őket. Ezzel szemben tudnék olyat mondani, aki a szomszéd országban zenél, majd elhívják és ő igent mond, pedig csak egy kis lukban zenélt. Vannak aztán a gyorsan felfutott emberek. Van aki rock zenéből jött át és vannak olyanok akik a lemezjátszón lehet nem is tudnának zenélni. Itt most írnék is pár nevet, mert példával szeretnék jönni: tehát Skrillex és MS54. Egyikkel sincs gondom, szeretem őket, sőt! Viszont Laptopolnak. Nem úgy mint PvD vagy nem tudom még ki … Hawtin pölö még. Az egyszerűbbik oldaláról fogták meg a DJzés dolgot. Viszont Producerként hattalmasat alkottak.
    A másik oldala a dolognak, hogy nagyjából egy kaptafa az összes zene. Ugyan azok az alapok talán minimális változás, meg más vokálok.
    Most így hirtelen ennyi. Kíváncsi vagyok a továbbiakra 🙂 …

  11. Nagyon korrekt a cikk.

    Ez a David Guetta annyira gáz, (nem ő maga hanem a zenéje, meg a semmi amit képvisel) meg az egész helyzet is förtelem.
    Ezen a szavazáson az elektronikus zenei stilusokat képviselő (trance house stb) előadókat kellene dijazni, nem pedig pop előadókat mint Guetta, de érvényes Bob Sinclair-re is, az is ugyan ez! Nincs keresnivalójuk ebben a kategóriában csak azért mert elektro alapokon nyomatják a förtelmes pop zenét az emberek arcába.

    Ott a pop előadóknak a grammy dijazás meg a többi, SZÉGYEN hogy egy pop-„house” „dj” nyerhet ebben a kategóriában és egyáltalán szerepel.. Ennyi erővel pl Rihanna is indulhatna 🙂 á, katasztrófa

    Az átlag népnek fogalma nincs pl szerintem a mostani 100-as listáról minimum 95 dj-ről, ezáltal arról se milyen zenét képviselnek. Ebből következik hogy mikor szavazott a sok hozzá nem értő ember Guettára, igy nézhetett ki:

    „””Ó kik ezek a zenei előadók, miről szól a szavazás? Na mindegy is kutyát nem érdekli! Á, de hisz itt van Guetta azt ismerem, orrba szájba ömlik ki a tévéből, rádióból, meg megy az igénytelen diszkókban erre táncolunk,plusz ilyen olyan rendezvényeken, ((nem, nem igényes klubokban, és nem igényes elektro zenei fesztiválokon és rendezvényeken)) Már láttam/hallottam is többek közt Rihannával is van közös zenéje meg sok mindenkivel, milyen zenét is játszik? ja, olyan pop-diszkó féle! Jujj de jó zenéje van tényleg tolom is rá a szavazatot!!!”””

    Valami ilyesmi játszódhatott le a D.G-ára szavazók fejében, vagy a másik véglet, ismeri a nevét és akkor biztos ő a jó! A másik tábor volt a szavazók közül az a hozzáértő réteg aki képben van, tudja miről van szó, és ismeri a DJ-ket.(nem a pop DJ-ket)

    Győzedelmeskedett a popularitás.
    Az igényes zene igényes embereket mozgat meg és érdekel, az igénytelen zene meg igénytelen embereket vonz.
    És azt hiszem azzal nem mondok újat senkinek, hogy a föld bolygón elég nagy többségbe vannak az igénytelen ostoba emberek! Ennyi, ez van

  12. In The House kazettáim nekem is voltak. Dance Action is. ATB nagy kedvencem volt, első mp3 -aim túlnyomó része is az volt. Többek között a 9 PM vagy 20 fajta feldolgozásban.

    (Nem akarok a beugatós nép egyik hangja lenni, de…)

    Showtek a legjobb hardstyle Dj -ként számon tartott, igen tehetséges, igenis jó zenéket készítő úri ember. Lehet, hogy ennek a stílusnak „nincs mondani valója”, lehet hogy nem énekelnek benne, de az is, hogy erre a zenére Te nem tudod jól érezni magad.

    (Megint egy kötelező, nagy betűs DE…)

    Ne legyen már akkora arcod, hogy szubjektív dologban (zene), egy neked nem tetsző stílus legjobbját(!) senkinek nevezel.

  13. Hadd lehessen már saját véleményem a saját oldalamon,
    és hadd fogalmazzak már úgy, ahogy nekem tetszik.

  14. Had legyen, de akkor legalább ne idiótaságot írj. 🙂 Ismeretlen zenei stílusról én se beszélek a vak világba úgy, mint ha 100 éve ismerném. 😉 Zoli x2…

  15. Az idiótaság, hogy 20-40 ezres közönség előtt havi szinten egy nagyobb indoor vagy outdoor bulin fellépnek? 😀 Ezt te se gondolhatod komolyan. 🙂 Ha szerinted idiótaság egy olyan bulin fellépni, ami oda vissza alázza kb. az összes másikat, akkor csak annyit mondok gondolkozz el. Nézz meg egy Qlimax vagy Hard Bass dvd-t és hidd el, hogy a szemed ki fog esni. 😉

  16. Tudom mi az a Qlimax, elég videót láttam róla. Ilyen meglepő számodra, hogy nem esek hasra a szarotok előtt?

  17. Olyan vagy mint egy strucc. A földbe dugod a fejed, hogy megvédd a kis világod a kritikáktól. Ennyi erővel én is mondhatnám azokról az emberekről, akiket te felsoroltál, hogy kik ezek a kutyák meg mik ezek a langyos b*zi zenék, amiket ezek annyira menőnek és felkapottnak tartanak. Én is mondhatnám, hogy mekkora egy senkiházi az összes mégse teszem. Ebből látszik, hogy én tudok értékelni másik zenei stílust is és ebből látszik, hogy te nem tudod elfogadni azt, hogy vannak olyan zenei stílusok, amik igen is jók a maguk műfajában. Az egyetlen senkiházi az ennek a blognak az írója. Nem érdekel, hogy azt írsz a saját blogodra, amit akarsz, de akkor is röhejes vagy és ennyi. 🙂 Skrillex mint ember gusztustalan, de amit elért szerintem sokak számára komoly példa. Ennyit erről. Nem írok ide többet, mert így is próbáltam igen sokat tenni azért, hogy végre a fejedbe verjem, hogy nem minden sz*r, amit te nem szeretsz. Nem te vagy isten így nem is te fogod eldönteni, hogy mi jó és mi nem az, hogy neked nem tetszik egyéni szociális probléma, de akkor is fogd fel, hogy neked nem való a dolgok megvilágítása. Ami nem megy ne erőltesd. Szia.

  18. Ui: Még nem sz*rtam eléd ezért nem tudom, hogy hasra esnél-e előtte, de kitudja, hogy mi lenne, ha megtenném. 🙂 Azt viszont el tudom könyvelni, hogy ha egy Tiesto eléd sz*rna, akkor azt még meg is ennéd… :O

  19. Sajnos tévedsz, nem vagyok Tiesto fan.

    Viszont, leszarom a kritikád. Hadd legyen meg a saját véleményem. Ha nekem NEM TETSZIK amit ti ajnároztok, azt valójában illene elfogadni, és nem engem lehurrogni, hogy én vagyok a hülye. Mások vagyunk, leírtam a saját véleményem, te meg a tiéd. Nagyszerű, de ne próbálj csak azért hülyének beállítani, mert nekem más az izlésem.

  20. Hello, nem találtam sehol e-mail címet, így ide írnék, úgyis ezzel a cikkel kapcsolatba zavarnálak.
    Egy blognak (Music For Trance People) vagyok a szerkesztgetője, és egy irományomhoz idéznék tőled egy részletet, remélem nem probléma, de gondoltam azért rákérdezek, ja és ugye a forrást is megjelölném.
    Köszi.

  21. Szerény véleményem szerint egy szánalmas kis figura vagy. Végig olvastam az egész „cikkedet” ill. a különböző kommenteket. Itt a végén azt írtad Daninak, hogy leszarod a kritikáját. Abszolút megérthető. Viszont szerinted mi nem szarjuk le a te véleményedet? Itt megragadnám az alkalmat, hogy megválaszoljam a saját kérdésemet: De, leszarjuk! Senkit nem érdekel a blogod. Nem is értem miért rakod fel az internetre a véleményedet.
    De ha már ilyen emberek, mint te is megoszthatják a véleményüket, akkor ÉN miért ne tehetném?:D
    Nem tudom feltűnt-e de aminek te a döntését kritizálod az a 2011-es DJMagTop100 és nem a 2011-es RadioTop100. Tehát itt az idei év DJ teljesítményket díjazták. Bevallom én abszolút David Guetta fan vagyok, de egyáltalán nem elfogult és csőlátású. Veled szemben….
    Voltam már David Guetta koncerten , nem is egyen. Viszont voltam már nem is egy dupstep bulin is (Skrillex, Nobody Moves) ill. Tiesto-n is. Az összes fergeteges volt de a leglátványosabb és legélvezhetőbb party-t egyértelműen Guetta csinálta. Velem sem kell egyet érteni de én nem is írok ezekről szaros blogot.
    És akkor jössz itt azzal, hogy az általad megkérdezettek is ugyanazt a véleményt vallják, ami a tied. Hidd el, hogy ha megkérdezed 5 barátodat az még nem közvélemény.
    Továbbá felhívnám a figyelmedet, hogy a 2009-es versenyen Guetta 3. lett, míg 2010-ben már 2., így várható volt, hogy most megnyeri. Mondd már el nekem, hogy akkor miért nem sipákoltál?
    És tényleg ki vagy te, hogy úgy fikázol le stílusokat, DJ-ket, hogy nem is ismered őket?
    És Armin Van B. miért gratulált külön is Guettának, miért csináltak közös képet utána, miért remixeli meg Guettának egy csomó számát és miért barátok? Ha olyan nagyra tartod őt miért nem veszel tőle példát? Ő miért nem szidja Guettát? Pedig szerintem sanszos, hogy több joga lenne megtenni…
    Légyszívees gondolkozz el ezeken!
    És várom normális válaszod!
    Ui( én normálisan írtam neked, szóval kérlek tisztelj meg azzal, hogy hasonló formában válaszolsz!)
    Kösz

  22. Az elején ennek az írománynak, még bólogattam magamban (én is utálom a mostani divat house meg pop zenéket), de mikor azt olvastam hogy Headhunterz, Noise Controllerz, Zatox, Showtek, Coone, meg még néhányan „senkiháziak”, legszívesebben belerúgtam volna a képernyőmbe (de végül rájöttem, hogy egy ilyen ember véleménye nekem nem ér meg ennyit). Ezek a nevek azért kerültek erre a listára, mert vannak olyan kultúrált és nyitott népségű országok, ahol ezek nagy neveknek számítanak (pl Hollandia). A magyarok általánosságban (és nagyon nagy tisztelet a kivételnek) csőlátásúak (most hirtelen példaként téged hoználak fel), és még mindig az 50-es évek zenéit hallgatják (jobb esetben), vagy divatból hallgatnak hulladékzenéket.
    Szóval azt üzenem neked, hogy még nőjj egy pár évet, és esetleg azután írkálj ilyen véleményt az internetre. És azért mert neked valaki ismeretlen, attól még nem senkiházi. Ilyen alapon nekem te is egy senkiházi vagy, ugyanúgy mint David Guetta, és az összes olyan „zenész” (lol) akiknek a számaik a tv-ből rádióból, internetről folynak. Hogyha valaki vette a fáradtságot hogy idáig elolvassa a hozzászólásomat attól elnézést kérek, hogyha hosszúra sikeredett, csak a saját véleményemet nyílvánítottam ki (egy kicsit sűrítve).

  23. Hadd lehessen már meg a véleményem dolgokról és előadókról.

    Számomra a HD, HS és HC nem zene.
    Akinek ez nem tetszik, lehet tovább állni, nem muszáj itt fröcsögni, az én blogom, hadd írjak már azt amit én akarok. Bármennyire is szeretnétek nem fogok „felnőni” annyira, hogy megkedveljem azt a ZAJT amit a fent említett, és számotokra ikonikus alakok csinálnak.

  24. Számomra meg a dubstep a house meg a pop nem zene, és kész.
    Ha meg nem akarod megkedvelni ezt a „zajt”, legalább maradj civilizált! Nem kell folyton oltogatni egymást!

  25. Még mindig nem értelek…
    Ha nem kérsz a kritikákból, ellenvéleményekből akkor minek csinálsz blogot?
    Írjál naplót…ott megmaradhatsz a saját véleményedben….

  26. A Dubstep számomra sem zene.

    Egyébként félreértesz, igazából csak unom, hogy idejön mindenki és előadja, hogy én vagyok a fasz, amiért leírtam, a véleményem.

    Ha visszaolvasnál látnád, hogy előtted ezt eddig jó páran leírták ugyanezt az elmúlt 4 hónapban. Sőt még kb 3x ennyien leírták, csak a kurvaanyázással fűszerezett ikszdéző tejfölösszájú hülyegyerekek hozzászólásait ki sem engedtem.

    Valójában kibaszottul unom.
    Te most rátaláltál a HS/HC fórumban a októberi „anyázzuk szét ezt a kisbuzit” topcira, és idejöttél fecskeknét nyart csinálni…

  27. NA idefigyelj! Ha veled nem lehet kultúráltan beszélni, számomra ennyi volt. Viszont még annyit kérlek árulj már el, hogy hány éves vagy?

    „Te most rátaláltál a HS/HC fórumban a októberi “anyázzuk szét ezt a kisbuzit” topcira, és idejöttél fecskeknét nyart csinálni…” Nem találtam rá semmilyen fórumon ilyesmire, véletlenül jutottam ide (és már bánom is). Viszont csodálom hogy belátod hogy „kisbuzi” vagy.

    „Valójában kibaszottul unom.”
    Akkor mit jártatod itt a pofádat?

  28. 1, te jöttél ide és habzottál mint a sózott kagyló
    2, a saját oldalam akkor és azt írogatok, amit akarok
    3, ha számodra kultúrált beszéd része a „Na idefigyelj” és a „mit járatod a pofádat” akkor erőteljesen sajnállak.
    4, két kattintással kiderült volna, hogy 27.

  29. Kultúrált emberekkel kultúráltan beszélek (és ennek a fordítottja is igaz). Én meg erőteljesen sajnállak hogy a fordítottjába estél bele.

  30. Heló DjZoNe. Rég találkoztunk, látom a csatik kihaltak – ahogy az egész trefort is, mondjuk ez utóbbiért pont nem kár 😀

    nincs szűkség azon, hogy felhúzd magad, ha a rakás fos zene nyer meg egy olyan díjat, amit rakás fosok osztogatnak. Hasonló a hasonlóval 😀

    valószínűtlennek tartom, hogy 600ezer szavazat érkezett volna egy olyan versenyre, amiről szerintem az emberek kb 99,997%-a soha nem is hallott.

    én nem hallgattam meg ezeket a zenéket megmondom őszintén, mert én ilyeneket eleve nem hallgatok. de az ilyen versenyeknek csak akkor van eredménye, nyilván ha a közönség fel van háborodva utána, akkor nem a közönségszavazás döntött.

    szerintem ha normális versenyt akartok, akkor szervezzetek magatoknak, akár az interneten is lehet, fogtok egy portálrendszert, meghirdetitek a versenyt, feltöltögetitek rá a műveket, aztán kitesztek egy topikot a szavazáshoz és kész. ha 10 nevező lesz, akkor 10, ha 5000, akkor 5000, de legalább nem lesz utána kurvaanyázás. aztán ha van rá igény, akkor real-life keretek közé ültetitek át.

    ha akarod, szívesen ellátlak tanáccsal ezzel kapcsolatban, nem mintha értenék hozzá 😛

    üdv

  31. Nekem az alapvető gondom a szavazósdival is ugyanaz, mint úgy általában a demokráciásdival.
    Ugyanannyit ér egy 15 éves „basszájba” kisgyerek szavazata, mint az enyém, aki egy jó buli reményében elrepül Hollandiába, vagy elvonatkozik Prágába, és MEGVESZ minden normális zenét eredetiben.

  32. Helló! azóta eltelt évekről nem írsz? 🙂 kinyirtad magad az eredmények miatt? Most ülj le! Szerintem Gigi D’agostino a legjobb dj! 90 évek elején megalkotta a mediterranean progresszív stílust ami rengeteget segített az akkori trance és techno stílusok fejlődésében. Ő vezette az olasz média records kiadó noisemaker részét, illetve a bxr-t is amit később barátja mauro picotto vett át. Az összes tehetséges olasz producer rajtuk keresztül jutott lehetőséghez.

  33. Azóta nincs miről írni, a DjMAG önmaga paródiája lett. Lehet, hogy te nagyra tartod Gigi D’agostinot, én abszolute nem. És a progresszívet sem tartom semmire, szóval nem tudok osztozni az olasz producerek felé mutatott rajongásodban.

  34. Igen a djmag egy vicc! Szerintem megveszik maguknak a helyüket az előadók. Lehet te nem értesz egyet! De ez már tiesto korszakában elkezdödött! Csalás az egész. Az pedig hogy mondjuk picottot vagy gigi-t nem tartod nagyra az azt mutatja hogy ha ismersz is tőlük valami zenét az a popularisabb korszakukban íródott. Mindkettő nagy öreg 30 éve a pályán. És tettek le valamit az asztalra… Abszolút tisztelettel kéne róluk Nyilatkozni.

A hozzászólások jelenleg nem engedélyezettek ezen a részen.