Őriztünk együtt birkát, kedves Vodafone?

Ádám ma egy érdekes dologra hívta fel a figyelmem, a vodafone érdekes kommunikációs moráljára.

Történt ugyanis, hogy van két mobilnet a cégem nevén, amelyből egyik sincs nálam, és a számlák sem hozzám futnak be, hanem elvileg a könyvelőmhöz mennek, így nem nagyon találkozom velük, és mint olyan, nem tudom mikor kell fizetni sem.

DSC_0534

(Bár van ügyfélkap regisztrációm, amire elvileg kellene, hogy kapjak e-mailt, de hónapok óta egy darab nem jött…)

Viszont, ezek a kedves jó népek a behajtási csoporton keresztül szoktak az emberrel kommunikálni, így Ádám ma bemásolta a szokásos kockázat kezelési csoportos üzenetet:

Kedves Ügyfelünk! Befizetés hiànyàban kimenö hìvàsait korlàtozni fogjuk. Kérjük, tartozàsàt haladéktalanul rendezze! Tàjékoztatjuk, hogy a XXXXXXXX szàmlafizetö azonosìtòval rendelkezö elöfizetésén az aktuàlis szàmlàjànak (11176Ft) fizetési hatàrideje lejàrt. A fizetési hatàridö lejàrata utàn történö befizetés esetén évi 12% késedelmi kamatot szàmìtunk fel. Amennyiben elektronikus csatornàinkat (http://www.vodafone.hu/szamlabefizetes; OTP automata) vàlasztja, nem szükséges igazolnia a befizetést. Köszönettel: Vodafone Kockàzatkezelés (tel: 1750)

Ezen kaptam magam, és egyből fizettem is nekik, mint a katonatiszt, amire válaszképpen ez az üzenet jött:

Szàmlaegyenlegedre 11176Ft összegü befizetés történt, amelyet annak beérkezésekor ìrunk jòvà. Tr szàm: 12165477. Vodafone, Üf. szolg.:1270

Ergo, amíg tartozom, addig magázódnak velem, viszont ahogy fizettem, már egyből megittuk a pertut, és heló szia szevasz, hogy vannak a kecskék, amiket együtt őriztünk gyerekként a mezőn?

A hozzászólások jelenleg nem engedélyezettek ezen a részen.