Marketing reggeli

Szóval a dietetikusok és marketing szakemberek egyaránt helyeselnének abban, hogy ma valóban egészséges reggelit fogyasztottam. Igaz kb. semmi természetes nincs benne, de attól még nekik biztosan jó.

A reggeli menűm, a szokásos, tonhalas/tojás salátás/rántott púlykahúsos szendvics helyett, ma a kakaós JóReggelt! keksz volt, megbolondítva egy Könnyű és Finom joghurttal, lekísérve némi narancslével.

No, most ez miért is jó nekünk? Kb, semmiért, de azért nézzük meg tételesen.
Lássunk mit mond az egyes termékek oldalán az ismertető.

Elöször a joghurt:

  • „Élő flórát tartalmaz..” – Ó je, ez milyen felkapott dolog lett. Persze, mivel a szakemberek igazából nem akarnak mit kezdeni a kandidiázissal, ez egy jó felületi kezelés. Ha már olyan kaját nem tudunk adni nekik, ami tényleg egészséges, akkor azért vakoljunk már egy kicsit.
  • „Friss tejből készül, gyümölcsök hozzáadásával” – Aham, nagyjából gyártás, csomagolás, nagyker, kisker, raktárban áll, kirakom a polcra jellegű szenvedéseken átjutva szegény joghurtom kb 1.5 – 2 hetes lehet. Vajh mennyire faktor, hogy ez annó friss tejből készült? 😉 Másrészt az hogy van benne 8% málnakészítmény, aminek is csak 40% -a a málna, akkor számoljunk csak. 8 nak a 40 százaléka felénk az olyan 3.2%… A másik kedvencem amitől ilyen szép rózsaszínes lesz az a kármin. Igen, ez egy aranyos allergén anyag, amely porrátört rovartestekből van. Főleg afrikai bíbortetűből. Fini nem? 🙂
  • „Kálciumot tartalmaz” – Jah. Ha már cukrozzuk mint állat, akkor próbáljunk belerakni egy kis kalciumot, ami valóban nem pótolja az elvesztett kalcium mennyiséget, amit a cukor kivon a fogakból és a csontokból, de megnyugtatjuk a lelkünket, hogy ez jó.
  • „Könnyen emészthető, lisztérzékenyek is fogyaszthatják” – Be is b*szna ha gabonaféle lenne az én „friss tejből készült” joghurtomban.

No, nézzük mivel kívánok magamnak jóreggelt:

  • Megnéztem a kalória táblázatot, és azt mondja, hogy „100 g termék tartalmaz” … ” 30.6g Cukor”. Szóval durván számolva, ebből a négy szelet kekszből az egyik csak cukor. Omg.
  • Az mindig is szimpi volt ebben a cuccban, hogy alternatív gabonák is vannak benne. A liszt is három féle gabonából áll. Búza, árpa, rozs. Valamint zab és búzapehely is van rajta, ami azért nem annyira rossz. Végülis valamivel ellensúlyozni kell a sok cukrot.

És akkor a sárga lötty:

  • „min. 10% narancslé narancs sűrítményből”, ez aztán a fittness
  • Megint a kalória táblázatot nézem: 100 mlben 9.9g cukor. Ez a fél literes üvegre vetítve azt jelent, hogy az üveg alljától számítva 2-3 ujjnyi magasan állna a fehér por.

A legrettenetesebb kombó szerintem még mindig a joghurt volt.
Mindegy, mire ezt végig írtam, újra éhes lettem. Kiadós reggeli volt 😀

“Marketing reggeli” bejegyzéshez 7 hozzászólás

  1. Én is ezt szoktam reggelizni. Csak narancsle helyett massal. Es nem haltam meg bele, meg le is szeomr, ha ilyenekben halok bele. Edzeni kell a szervezetet. 😀

A hozzászólások jelenleg nem engedélyezettek ezen a részen.