MSZK 2013 – Marketing Szuperkonferencia

Évek óta olvasom Wolf Gábor és a Marketing Commando cikkeit, hallgatom interjúit, sőt több anyagát meg is vettem, például a polcomon van a “Marketing tervezési szisztéma”, az “Személyes márka” és az “Instant Hírlevél” képzése is, megvettem a Gazdag Tanácsadó Szisztémát, és fél évig járattam a Navigátort is. De, évek óta birizgálja a fantáziámat, hogy milyen lehet az a konferencia, ami csak évente egyszer van, és olyan előadások hangzanak el, miket adhat át a közönségnek.

Jött egy korai akció tavaly, amelynek keretében 6 részletben ki lehetett fizetni a konferencia árát, természtesen számlaképesen, így került egy kis költség is a vállalkozásomba, én pedig csillapítottam a kiváncsiságomon.

Annyit sikerült megállapítani, hogy az ügyfélszolgálat nem volt a helyzet magaslatán, mert megkértem őket, hogy digitálisan ugyan küldjék már el nekem a számlákat és akkor kifizetem. Ezzel szemben mindig csak a levelet kaptam, hogy 30 napja ki kellett volna fizetnem, stb-stb…

Viszont, a konferencia előtt, jött egy levél, hogy ha szeretnék megjelenni a katalógusban, akkor küldjek fényképet, cégnevet és weboldal címet, majd egy-másfél hónappal felhívtak, hogy feltegyenek pár kérdést. Erre a beszélgetésre felkészültek, megnézék a weboldalt, elolvasták, idézetek belőle stb. A legfontosabb kérdés az volt, hogy van-e olyan speciális téma ami érdekelne. Mivel szerteágazó dolgokkal foglalkozom (a főállásom mellett, tanácsadok, saját céget vezetek, és ezek mellett laci barátommal évek óta arról beszélgetünk, hogy csak megkéne írni azt a könyvet.) így speciális terület nem volt, felmerült a könyv, hogy többeket érdekelt, persze az érdekes lehet, legyen.

Ilyen előkészítés után kerültem, egy meglehetősen esős napon a konferenciára. Az első nap felénél, miután két olyan előadó volt, akiknek a története lehet, hogy jó volt, csak kevesen tudtak mit kezdeni, erőteljes csalódottságot hallottam azoktól, akik telefonálgattak mellettem az ebéd szünetben.

Viszont a délután kárpótolt mindannyiunkat azt hiszem, a következő nap pedig végképpen, így az első félnap csalódottságát most csak a korrektség kedvéért idéztem fel.

Arról még nem szól a fáma, hogy mennyire sikerült megvalósítani a dolgokat. Elkezdtem a tanultak szerint átformálni a folyamatokat körülöttem, néhány tanácsot megrágva elkezdtünk alkalmazni a saját területünkön.

Hogy a következőn ott leszek-e azt egyeőre nem tudom, de lehet, hogy simán jól járok, ha csak 2015-ben megegyek legközelebb, nem direkt értékesítésből élek, így lehet, hogy elleszek az ott tanultakból, és hallottakból.

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöljük.